Roger_P Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Blogen är under uppbyggnad men jag har redan endel saker där som kan vara nyttigt. Då jag inte fattar hur man kan sortera i WordPress så rekomenderar jag att du börjar på "Hej blivande bågjägare" och sen följer med den tråden bara... http://aba.ax/WP/ Quote
Alfie Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Trevligt! bra skrivet och intressant läsning Quote
Roger_P Posted January 7, 2011 Author Posted January 7, 2011 Blogen växer och växer, keep your self posted! Quote
Roger_P Posted January 20, 2011 Author Posted January 20, 2011 Laggt till mer förra veckan, men inte haft tid just nu at skriva mer, men det kommer ska göra några stycken om kläder och cammo här näst Quote
crowfear Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 Skitbra Roger ! Den är numera inlagd som favorit i bågjaktsmappen, och skall läsas och följas med intresse. Quote
Roger_P Posted January 20, 2011 Author Posted January 20, 2011 Skitbra Roger ! Den är numera inlagd som favorit i bågjaktsmappen, och skall läsas och följas med intresse. Tackar för de vänliga orden Quote
swinxs Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 He he Jag har kikat in på sidan varje dag för att se om det inte fanns lite mer att läsa så ja jag följer bloggen med spänning och iver över att lära mig mer om bågjakt... Tack Quote
Roger_P Posted January 20, 2011 Author Posted January 20, 2011 He he Jag har kikat in på sidan varje dag för att se om det inte fanns lite mer att läsa så ja jag följer bloggen med spänning och iver över att lära mig mer om bågjakt... Tack Tror du kan prenumerera via RSS , då behöver du inte titta varje dag utan kan få ett mail när nått händer Quote
swinxs Posted January 21, 2011 Posted January 21, 2011 Det lät ju som en lysande ide det fixar jag senare i kvälll Quote
Roger_P Posted January 21, 2011 Author Posted January 21, 2011 Laggt till del 1 om kläder för er som väntar med spänning på vad jag jiddrar om i min blogg Quote
Roger_P Posted January 22, 2011 Author Posted January 22, 2011 Nu finns kläder del 2 samt början på detta om olika torn Quote
Fundin Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 Roger, du har missat en detalj i hur en långbåge fungerar. "dragkurvan för en långbåge är i princip 70 pund hela vägen till fullt drag (ankringspunkt)." egentligen är det så att dragvikten stiger konstant hela vägen till fullt drag där den når 70 pund (ankringspunkt). En 70# båge borde stiga cirka 4-5 pund per tum Quote
Roger_P Posted January 25, 2011 Author Posted January 25, 2011 Roger, du har missat en detalj i hur en långbåge fungerar. "dragkurvan för en långbåge är i princip 70 pund hela vägen till fullt drag (ankringspunkt)." egentligen är det så att dragvikten stiger konstant hela vägen till fullt drag där den når 70 pund (ankringspunkt). En 70# båge borde stiga cirka 4-5 pund per tum Sant, ska trimma till det lite Quote
Fundin Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Sant, ska trimma till det lite Bra, då är jag nöjd ;o) Välskriven och intressant läsing för de flesta skulle jag tro Quote
Jocke_S Posted February 24, 2011 Posted February 24, 2011 Uppdaterad, lite om Lumenok Alltid trevlig läsning. Är det någon som har provat Nocturnal Lighted Nock? Dom verkar var ett bra alternativ till Lumenok Quote
Roger_P Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 Alltid trevlig läsning. Är det någon som har provat Nocturnal Lighted Nock? Dom verkar var ett bra alternativ till Lumenok Tack, öppna en separat tråd och fråga där, tror flera tittar på det Quote
Roger_P Posted February 5, 2012 Author Posted February 5, 2012 Hmm nej funkar för mig http://aba.ax/WP/ Quote
Recommended Posts