Jump to content

Recommended Posts

Posted

Blogen är under uppbyggnad men jag har redan endel saker där som kan vara nyttigt.

Då jag inte fattar hur man kan sortera i WordPress så rekomenderar jag att du börjar

på "Hej blivande bågjägare" och sen följer med den tråden bara...

http://aba.ax/WP/

Posted

Trevligt! bra skrivet och intressant läsning

Posted

Blogen växer och växer, keep your self posted!

• 2 weeks later...
Posted

Hur går det med bloggen?

Posted

Laggt till mer förra veckan, men inte haft tid just nu at skriva mer, men det kommer

ska göra några stycken om kläder och cammo här näst :)

Posted

Skitbra Roger ! :wub:

Den är numera inlagd som favorit i bågjaktsmappen, och skall läsas och följas med intresse. :)

Posted

Skitbra Roger ! :wub:

Den är numera inlagd som favorit i bågjaktsmappen, och skall läsas och följas med intresse. :)

Tackar för de vänliga orden :)

Posted

He he Jag har kikat in på sidan varje dag för att se om det inte fanns lite mer att läsa så ja jag följer bloggen med spänning och iver över att lära mig mer om bågjakt...

Tack :wub:

Posted

He he Jag har kikat in på sidan varje dag för att se om det inte fanns lite mer att läsa så ja jag följer bloggen med spänning och iver över att lära mig mer om bågjakt...

Tack :wub:

Tror du kan prenumerera via RSS , då behöver du inte titta varje dag utan kan få ett mail

när nått händer :)

Posted

Det lät ju som en lysande ide det fixar jag senare i kvälll

Posted

Laggt till del 1 om kläder för er som väntar med spänning på vad jag jiddrar om i min blogg :)

Posted

Nu finns kläder del 2 samt början på detta om olika torn

Posted

Roger, du har missat en detalj i hur en långbåge fungerar.

"dragkurvan för en långbåge är i princip 70 pund hela vägen till fullt drag (ankringspunkt)."

egentligen är det så att dragvikten stiger konstant hela vägen till fullt drag där den når 70 pund (ankringspunkt).

En 70# båge borde stiga cirka 4-5 pund per tum

Posted

Roger, du har missat en detalj i hur en långbåge fungerar.

"dragkurvan för en långbåge är i princip 70 pund hela vägen till fullt drag (ankringspunkt)."

egentligen är det så att dragvikten stiger konstant hela vägen till fullt drag där den når 70 pund (ankringspunkt).

En 70# båge borde stiga cirka 4-5 pund per tum

Sant, ska trimma till det lite :)

Posted

Sant, ska trimma till det lite :)

Bra, då är jag nöjd ;o) Välskriven och intressant läsing för de flesta skulle jag tro

• 4 weeks later...
Posted

Uppdaterad, lite om Lumenok

Alltid trevlig läsning.

Är det någon som har provat Nocturnal Lighted Nock? Dom verkar var ett bra alternativ till Lumenok

Posted

Alltid trevlig läsning.

Är det någon som har provat Nocturnal Lighted Nock? Dom verkar var ett bra alternativ till Lumenok

Tack, öppna en separat tråd och fråga där, tror flera tittar på det :)

• 11 months later...