Zkiddz Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Då jag trodde att min båge skulle varit här efter 4veckors väntan, ser det ut som det blir ett X antal veckor till, vilket e rejält jobbigt. men men.. Så jag har hunnit spana lite på jobbet där vi använder PUR-skum, en blandning mellan polyol och isocynate, vi har densiteter mellan 40-100kg/m3 efter härdning. min fråga är om en blandning på ca 55-70kg/m3 varit något för en bra pilfång? Quote
ther Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Är det ungefär som Tempurmadrasserna? Jag provade för en hel massa år sen i Tempurskum men tyckte det var för mjukt. Men prova när du får hem bågen! Quote
Zkiddz Posted April 12, 2011 Author Posted April 12, 2011 hehe nej nej, detta e vätska som expanderar , ungefär som fogskum Quote
ramklo Posted April 12, 2011 Posted April 12, 2011 Om det funkar får du gärna skicka liter eller vad man nu kan tänkas behöva Quote
Roger_P Posted April 13, 2011 Posted April 13, 2011 Då jag trodde att min båge skulle varit här efter 4veckors väntan, ser det ut som det blir ett X antal veckor till, vilket e rejält jobbigt. men men.. Så jag har hunnit spana lite på jobbet där vi använder PUR-skum, en blandning mellan polyol och isocynate, vi har densiteter mellan 40-100kg/m3 efter härdning. min fråga är om en blandning på ca 55-70kg/m3 varit något för en bra pilfång? Finns bara ett sätt att få veta Quote
Recommended Posts