Custer Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 För några dagar sedan registrerade jag mig som medlem på Jaktsidan - skrev några inlägg - sakliga och i god ton etc, etc - nu helt plötsligt har all information rederats från mitt konto, dock finns inläggen kvar i själva forumet. Ingen annan har tillgång till min dator och jag har inte vidtagit några speciella åtgärder eller mystiska inställningar eller liknande. Jag kan ännu logga in men står då registrerad som gäst. Hmm.. Mystiken tätnar - förstår ingenting - men något eller någon har raderat allt och det har åtminstone inte skett från min dator. Kan någon leverera en teori om vad som händer - vänligen. Custer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 För några dagar sedan registrerade jag mig som medlem på Jaktsidan - skrev några inlägg - sakliga och i god ton etc, etc - nu helt plötsligt har all information rederats från mitt konto, dock finns inläggen kvar i själva forumet. Ingen annan har tillgång till min dator och jag har inte vidtagit några speciella åtgärder eller mystiska inställningar eller liknande. Jag kan ännu logga in men står då registrerad som gäst. Hmm.. Mystiken tätnar - förstår ingenting - men något eller någon har raderat allt och det har åtminstone inte skett från min dator. Kan någon leverera en teori om vad som händer - vänligen. Custer PM skickat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts