ozzy Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Personligen tycker jag inte om Normas inskjutningstavla så jag lägger upp en modell av dom tavlor jag använder själv. Helst skall denna skrivas ut på A3 utan att förminskas eller förstoras, men fungerar även på A4. Lägger även med två modeller som har färg i centrum. !! Det är .PDF filen ni skall tanka ner och skriva ut för att skalan skall stämma !! Inskjutningstavla VIT BR Tavla 100m Jaktsidan.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted March 1, 2005 Author Share Posted March 1, 2005 GUL BR Tavla 100m Jaktsidan GUL.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted March 1, 2005 Author Share Posted March 1, 2005 RÖD BR Tavla 100m Jaktsidan RED.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted March 1, 2005 Author Share Posted March 1, 2005 Fyller på med en experimenttavla med markerat träffområde på +50mm och horisontalmarkeringar. Skala: A4 BR Tavla2 Jaktsidan.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seger Posted August 8, 2008 Share Posted August 8, 2008 Lyfter denna och klistrar tråden så ni lätt hittar igen dessa inskjutningstavlor. Skriv ut och ut och skjut nu...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Askebriso Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Grymt bra! Precis vad jag behöver idag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik O Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Med risk att bli lynchad av Björn som gjort originalet...lägger jag ut den tavla som jag använder vid inskjutning och kontroll av handladdad ammo. Inskjutningstavla.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik L Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Fyller på med en egenkomponerad så ni har flera alternativ... M_ltavla_inskjutning2.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzian Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Fyller på med en egenkomponerad så ni har flera alternativ... Jag använder denna ofta , även idag. Borde väl tacka nån gång, Tack Fredrik! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galne Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 En sida med många mål tavlor på, bara och låta skrivaren jobba!! http://targetz.com/index.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samson Posted April 18, 2014 Share Posted April 18, 2014 Använder oxå den som Fredrik lagt ut, så tack Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts