G5 bowhunter Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 äntligen en hylla som jag är fullt ut nöjd medslår definitivt G5 pro hyllanabsolut enklaste att instalera och skjuta invicen är att du har den koplad till lem och den är mer exakt i skottet en andra kopplade på kablarsamt är det lättare att göra justeringar för att man släpper sidoskruven då reser sig hyllan uppär trött på det att knytta fast snöre på kabelenda "nackdel"-fattas micro justeringar men på andra sida den har bara två kraftiga skruvar för justeringarden är verkligen idiot säkert hylla som aldrig kan krångla(den närmaste man kan komma WB)den fjädrar samt och kan justeras,och skjutas in som få provade FOB på Viktory pilar trots att jag hatar den FOBenmen jag måste säga-har aldrig sätt mina pilar flyga så bra-tyvärFOB skiten verkligen fungerar kanon brajag vill inte alls sälja de för att inte snacka om det att gå in i skogen med de på jag testade med de just för att de visar direkt om du har islagdet kan man recomendera att alla testar sinna fallhyllor med FOBjag trodde inte att killen som skjuter G5 PrimeCentroid får frigång med FOB på men nu bevisade han det till migjag provade SHIFT moddelen med G5 hylla och WB på och då hade vi islag hela tiden som man kunde se klart tackvare spreyenfenor tag i kablar t.o.mmen otroligt nog det gick klockrent men VAPOR hyllan och inte minst FOB påfattar fortfarande inte hur kan det bli så,och vad det beror påsåg en kille på Youtube som skjuter Prime Shift med den hyllan och tänkte prova den självjag själv misslyckades totalt med den båge och skällde som fan på G5 när de släppte ut dede skällde tillbaka för att jag byggde om de till encamfick aldrig frigång på Shift 70#båge-Centroid funkade bättre tack vare det att de är längretag kontakt med Steve på Vapor och han sickade en V-limbdriver för provskjutninghan lovade och så om det inte funkar då kan jag behålla hyllan och otroligt nog det funkar kanonkulhål på första papperstest,kanon gruppering på45m och hyllan blir min ändå :lol: -och givetvis kontrakt med de ju mer man provar desto mindre förstår manjag som trodde att jag kunde allt om fallhyllorhur fan kan frigång-fena mot kablar bero på hyllan????????????????så nu är jag på ruta 1 igen Quote
H.E.N.R.I.K Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Hahaha tagga ner nu Lasermannen! Men jag måste kolla den hyllan Ringer nån dag/// Quote
G5 bowhunter Posted November 8, 2011 Author Posted November 8, 2011 Hahaha tagga ner nu Lasermannen! Men jag måste kolla den hyllan Ringer nån dag/// nya kommer om en vecka -många du fyller ju år snart-visa den till tjejen och sig att du vill ha den i present klart du får låna och prova Quote
Recommended Posts