Rappen Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Jag heter Thomas Jonsson och bor i Kristineberg, 7 mil N om Lycksele. Jag är sambo med Carina, och vi har två finskspetsar på 10 och 4 år. Båda är SJCH och fungerar riktigt hyffsat. Mina främsta intressen är fågeljakt och fiske. Vi väntar vårat första barn i slutet av mars, så det blir spännande och kul. I slutet av april väntar ungtiken valpar ;D. Jag jobbar som fritidsledare på en fritidsgård här i byn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musköt Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Välkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gold Team Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Välkommen till Jaktsidan ;D ;D ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Perfekt, mera finnspets ägare,har själv två..Välkommen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samme Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 välkommen rappen dessa hundar är favoriten efter tyskarna ;D ;D mvh. samme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seger Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Fin hemsida du har Rappen. Tror även jag läst om dig och dina hundar i jaktpressen, eller ? Välkommen till Jaktsidan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Välkommen hit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rappen Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 Tror även jag läst om dig och dina hundar i jaktpressen, eller ? Det stämmer nog, men det var några år sedan senaste reportaget var. Eventuellt det blir ett nytt till hösten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts