Guest -TJT- Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Jag heter Joakim och kommer från Luleå. Jag håller till och jagar i Måttsund utanför Luleå. Jagar väl det mesta. Hämtade en Tysk Jaktterrier i småland strax före jul. Ska bli roligt till hösten å se vad denna lilla svarta galning kan fixa i skogen. Mvh Joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gold Team Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Välkommen -TJT- :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300 WBY Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Välkommen TJT Nu börjar vi bli ganska många TJT:are här MYSIGT MYSIGT Vad har du tänk att använda din Tysk till ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -TJT- Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Har väl framförallt tänkt mig som kortdrivare och till vattenapportering. Men jag kommer prova på gryt och se hur det funkar! Han är bara 4,5 mån, så just nu är det bara lydnadsdressyr som gäller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300 WBY Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Ta det lungt med unghunden i höst så blir det bara bra Lycka till med din Tysk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -TJT- Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Tack! Ja, han kommer få en lugn höst! Man ska ju inte ha för stora krav på framgång 1:a säsongen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samme Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 välkommen tjt! testa inte hunden i gryt innan ett år måste bli mogen i huvet först mvh. samme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300 WBY Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Helt rätt Samme Ta det lungt med TJT unghundar Dom jagar jag lovar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzy Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Helt rätt SammeTa det lungt med TJT unghundar Dom jagar jag lovar Eller bor två meter under marknivå, speciellt när hundföraren inte vill att så skall ske ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
partys Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Hej och välkommen snart börjar vi bli en handfull här i norrbotten med tysk.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -TJT- Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Tackar!! Vad roligt att man börjar stöta på andra tjt-ägare och uppfödare häruppe! ;D ;D ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seger Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Vi jagar säkert änder mittemot varandra...... Jag bor och jagar i Ersnäs (svartskata viken) Välkommen till oss på jaktsidan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -TJT- Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Tackar! Jag har jaktkort för sjöfågel i svartskatan med. Så vi har nog stått bredvid varandra i vassen nån gång... Men jag jagar mest sjöfågel i måttsund. Har en jaktkoja precis brevid vattnet inne i viken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beretta Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Välkommen hit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musköt Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Hämtade en Tysk Jaktterrier i småland strax före jul. Ska bli roligt till hösten å se vad denna lilla svarta galning kan fixa i skogen. Mvh Joakim Av ren nyfikenhet, av vem har du köpt den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -TJT- Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Hämtade en Tysk Jaktterrier i småland strax före jul. Ska bli roligt till hösten å se vad denna lilla svarta galning kan fixa i skogen. Mvh Joakim Av ren nyfikenhet, av vem har du köpt den? Viltskräckens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TJTlasse Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Hej Joakim. Under nyår - trettonhelgen var jag i Töre. En kille där hade en valp som skulle transporteras söderut och frågade om jag kunde hjälpa till... Verkar finnas gott om pissmyror (fruns namn på min hund) i norrland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts