Serganten Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 Är på jakt efter gråwachtel valp nu till våren/sommaren. Någon som vet en seriös uppfödare som planerar att ta en kull? Hade gärna sett att gråhunden kommer från björnlinjer och det är ett måste att wachteln jagar gris! Alla tips mottages! ;=D Quote
6.5*57r Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 jensa här på forumet brukar ta fram wachtel/spets-blandningar. Huruvida han har björnjagande gråhundar får du kolla med honom själv, wachtlar som jagar gris har han iaf. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
mattiasdahlstrom Posted February 7, 2012 Posted February 7, 2012 jensa här på forumet brukar ta fram wachtel/spets-blandningar. Huruvida han har björnjagande gråhundar får du kolla med honom själv, wachtlar som jagar gris har han iaf. Sent from my iPhone using Tapatalk +1 Quote
Serganten Posted February 7, 2012 Author Posted February 7, 2012 Provade skriva ett PM till Jensa för ett par dagar sedan men han har kanske inte sett det. Tänkte att det var lika bra att slänga ut frågan här också för att se om det var någon annan som vet om det är någon GW parning på G? Quote
Jensa121 Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Provade skriva ett PM till Jensa för ett par dagar sedan men han har kanske inte sett det. Tänkte att det var lika bra att slänga ut frågan här också för att se om det var någon annan som vet om det är någon GW parning på G? Sorry! stod på språng när jag läste det och glömde sedan att svara Jag har inget planerat till våren i korsningsväg.. men underliga saker har hänt förr Annars har jag alla ingredienser för det du söker men kan inte av olika skäl detta år.. Quote
Serganten Posted February 8, 2012 Author Posted February 8, 2012 NP, synd... Ändrar du dig, så tingar jag en hanvalp! ;=) Quote
Rickardsson Posted February 12, 2012 Posted February 12, 2012 Letar också efter en wachtel/spets till våren men verkar ju helt hopplöst att hitta nån planerad kull. Men jag hör av mig om jag hittar något och du får gärna göra detsamma Quote
Recommended Posts