Wizard Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Vi uppdaterar forumet nu och det kan innebära smärre störningar under en stund. Mvh, Jens och Niclas Quote
Per Gustafsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Fixar ni till startsidan man kommer till om man inte lagt in forumdelen som favorit? Känns lite störigt med en bild på lite bulldog med tomteluva nu i maj Så står det ju 25e november 2011 där med Quote
Jämta Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Vet inte om det har med uppdateringen att göra, men forat ser mysko ut i tfn nu. Inte som förut.. Quote
lsjonsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Det innehåller ju fortfarande störningar av konstiga kinatecken. Quote
Niclas L Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Nu skall allt vara tillbaka igen, hoppas jag... //Niclas Quote
lsjonsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Nu skall allt vara tillbaka igen, hoppas jag... //Niclas Tack! Då gör vi ett nytt försök! Quote
lsjonsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Nu skall allt vara tillbaka igen, hoppas jag... //Niclas Fel hittat ovanför avtaren. Det är ä som inte verka vilja hänga med. Även att jag måste klicka på uppdatera på Google Chrom för att inlägget ska bli synligt. Quote
Mackan76 Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Fan vad bra det blev att kolla från telefonen nu! Verkligen bra jobbat. Quote
lsjonsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Det finns ytterligare ett fel och det är på raden ovanför reklamen. Jaktsidan Forums Members Forums Members och sedan är resten rätt. Quote
Wizard Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Fel hittat ovanför avtaren. Det är ä som inte verka vilja hänga med. Fixat nu! Quote
Per Gustafsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Julen stundar fortfarande... Nu borde det ju vara en midsommarstång istället Quote
Jämta Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Hmmm, ser inte alls ut som det ska i min mobiltelefon Surfar med webbläsaren på mobilen och innan den här uppdateringen såg forat ut i tfn som på datorn, nu är det inte så, helt gåvolöst är det nu.. Quote
linus22magnum Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 jag kan inte läsa (olästa svar) kan ni fixa det ? Quote
Wizard Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Julen stundar fortfarande... Nu borde det ju vara en midsommarstång istället Fixat för stunden... Quote
Wizard Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Hmmm, ser inte alls ut som det ska i min mobiltelefon Surfar med webbläsaren på mobilen och innan den här uppdateringen såg forat ut i tfn som på datorn, nu är det inte så, helt gåvolöst är det nu.. Det är en inställning. Antingen kör man mobil layout eller så kör man vanlig layout. Mobil är default. Det ser bra ut i mina telefoner men givetvis är det skillnad mellan de olika telefonerna... Quote
lsjonsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Det är en inställning. Antingen kör man mobil layout eller så kör man vanlig layout. Mobil är default. Det ser bra ut i mina telefoner men givetvis är det skillnad mellan de olika telefonerna... Här har du ett annat fel om du inte har sett det. "Det finns ytterligare ett fel och det är på raden ovanför reklamen. Jaktsidan Forums Members Forums Members och sedan är resten rätt. " Quote
Wizard Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 "Det finns ytterligare ett fel och det är på raden ovanför reklamen. Jaktsidan Forums Members Forums Members och sedan är resten rätt. " Jorå, vet om det men det har låg prio just nu, försöker verifiera de viktigaste sakerna först. Quote
lsjonsson Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Jorå, vet om det men det har låg prio just nu, försöker verifiera de viktigaste sakerna först. Ok! Bra fortsätt med prio 1. Quote
Jämta Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Det är en inställning. Antingen kör man mobil layout eller så kör man vanlig layout. Mobil är default. Det ser bra ut i mina telefoner men givetvis är det skillnad mellan de olika telefonerna... Jag har inte ändrat nån inställning och det är bara på det här forat som det ser ut så där skumt Quote
Wizard Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Jag har inte ändrat nån inställning och det är bara på det här forat som det ser ut så där skumt Vad är det som ser skumt ut? Vi har en helt ny mobil layout från och med i dag som skall göra det enklare om man har en mobil och den är inte så olik Tapatalk vad gäller navigeringen. Vad har du för telefon? Gillar du inte den så scrollar du längst ner på sidan och klickar på "Fullversion" så får du den vanliga sidan. Quote
Jämta Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Såg inte senaste postat, inte medlemmar online osv. Ogillas massor, så tack för tipset, nu ser det ut som det ska igen Quote
linus22magnum Posted May 19, 2012 Posted May 19, 2012 vet ni vad det kan vara för fel med att jag inte kan se (olästa svar) ? om ni kan fixa det vore det väldigt snällt är det någon annan som har detta problemet ? Quote
Wizard Posted May 19, 2012 Author Posted May 19, 2012 Kan inte se eller kan inte läsa? Efter en sökning eller efter man har tryckt på "visa nytt innehåll" har man en meny på vänstra sidan. Där kan man välja t ex att se alla inlägg de senaste 24 timmarna, det visar samtliga inlägg. Ett vanligt fel som användarna gör är att klicka visa OLÄSTA inlägg... Tapatalk gör denna inställningen automatiskt vilket jag hatar... Hjälpte detta? Quote
Wizard Posted May 19, 2012 Author Posted May 19, 2012 Ett annat fel vi fortfarande har är att bbcode inte funkar men vi jobbar på det. Quote
Recommended Posts