storviltsjägaren Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 då valpen har mognat klart och skulle behöva lite fler kontakt med grävling så ställer ja gärna upp o kommer o kollar över era marker erfter grävling til hösten om ni vill det de är skjutet grävling för han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Nu har jag ett grävlingsmonster själv men grävlingar finns det så det räcker, så jag kan vara behjälplig med några nätter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted June 1, 2012 Author Share Posted June 1, 2012 Nu har jag ett grävlingsmonster själv men grävlingar finns det så det räcker, så jag kan vara behjälplig med några nätter. Låter kanon de strävhår, vi får se till att styra upp nått till hösten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted June 1, 2012 Share Posted June 1, 2012 Jupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macca Posted July 1, 2012 Share Posted July 1, 2012 Vad är det för hund? Skulle ev också behöva lite hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted July 1, 2012 Author Share Posted July 1, 2012 laika/karelare. klart vi kommer o hjälper till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Upp Nytt jaktår nya möjligheter, Bara höra av sig om ni vill att jag ska komma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oneshot Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Ska kolla upp med jaktledaren om det är ok så återkommer jag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Nu tar vi en uppdatering närmar sig augusti och grävlingsjakt Så är de nån som är sugen på jakt te hösten och behöver ha lite hjälp med grävlingen så hojta till har en rutinerad spets 22 skjutna i höstas, en ung stövare ska igång på grävling va med lite i höstas för och lära, även tillgång till terrier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Nu tar vi en uppdatering närmar sig augusti och grävlingsjakt Så är de nån som är sugen på jakt te hösten och behöver ha lite hjälp med grävlingen så hojta till har en rutinerad spets 22 skjutna i höstas, en ung stövare ska igång på grävling va med lite i höstas för och lära, även tillgång till terrier 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted June 28, 2014 Author Share Posted June 28, 2014 Kan åka i Västmanland,Södermanland,Stockholms området oxå 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted August 7, 2014 Author Share Posted August 7, 2014 Värkar vara skit klent på grävling här hemma nu, så är de nån som behöver hjälp så kommer jag gärna och hjälper till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted August 31, 2014 Author Share Posted August 31, 2014 Hoppsan har hamnat ett foxhounds tik i min hundgård nu ska jagas med och sen bli parad med min hane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rovjagarn Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Vad är det för ålder på tiken och hanen? Har dom gjort något vettigt i skogen, tex drevtider, vad jagar dom för djur, något som blivit fällt för dom? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted September 8, 2014 Author Share Posted September 8, 2014 Tiken jagar räv och grävling, funkar på lo oxå, de är räv och grävling skjutet för henne, rätt hård tik, driver tills hon är kopplad eller de gryta, stannar upp.mot 40min vis gryt, Hanen är 19månader, sköts 2vildsvin och 5grävlingar innan 9månader för han, drev räv i 4h i vintras. Och ett jäkla lodjur intresse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted October 28, 2014 Author Share Posted October 28, 2014 Ingen som är sugen på att få besök nu sista rycket. Har 2 spetsar som.gärna jagar grävling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
storviltsjägaren Posted August 5, 2016 Author Share Posted August 5, 2016 Nu är grävlings jakten igång, Behöver ni hjälp så bara hojta till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts