moni Posted July 3, 2012 Author Share Posted July 3, 2012 Moni, finns bra många andra prytlar som kan skrämma iväg vilt förutom en fotvandrare av typ homosapiens. Självklart! Jag bor ju nästan i skogen, så det är jag ju medveten om, men jag, utan att alls veta vad jag egentligen talar om, tror inte att det var en berguv eller stor fågel. Av alla svar att döma, så är spridningen stor i vad som skulle kunna åstadkommit detta, men lutningen har väl kanske mest gått åt Lo eller hund, och då tänker jag: inte visar sig väl en Lo i dagsljus? Strålande solsken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Självklart! Jag bor ju nästan i skogen, så det är jag ju medveten om, men jag, utan att alls veta vad jag egentligen talar om, tror inte att det var en berguv eller stor fågel. Av alla svar att döma, så är spridningen stor i vad som skulle kunna åstadkommit detta, men lutningen har väl kanske mest gått åt Lo eller hund, och då tänker jag: inte visar sig väl en Lo i dagsljus? Strålande solsken? Inte allt för ovanligt framför allt inte under vår/försommar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moni Posted July 3, 2012 Author Share Posted July 3, 2012 Inte allt för ovanligt framför allt inte under vår/försommar. Det var helt nytt för mig! Tack för input! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts