sprängarn Posted August 22, 2012 Posted August 22, 2012 hej jag undrar om det är nån som vill bli av me lite räv kring uppsala nu i höst/vinter jag är nere rätt ofta i dessa regioner o skulle behöva motionera hundarna lite, en terrier o 2 finnstövare, de e enbart rävjakt som e intressant, markerna SKA vara fria från större vägar, drömmen e att kunna va rätt så självgående på marken,men ja följer mer än gärna med nån med. Quote
first_clas Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Du lär väl inte jobba som dekoratör av stugor hoppas jag Quote
calle fille Posted September 24, 2012 Posted September 24, 2012 Hm, låter helt klart intressant! Kan återkomma om det visar sig att det finns någon bra period där det finns tid för detta! Quote
Teffek Posted October 4, 2012 Posted October 4, 2012 Inte uppsala men norra västmandland, här skulle vi nog kunna behöva lite hjälp av någon stövare. Någon i laget måste ju med ut men vi är minst två jaktidioter och två rävhatare i laget så det ska nog inte vara några problem. Inga stora vägar på området, en å finns i närheten av området och riksvägen ligger 1 km från området om man är på fel sida området, ån och vägen är på samma sida. Quote
Kricke Posted October 5, 2012 Posted October 5, 2012 Du skulle kunna komma över till Åland nån helg.Vårt lag har inga räv hundar o e ganska skonat från större vägar. Quote
Recommended Posts