Jump to content

Recommended Posts

Posted

En dansk har hört av sig till mig och han ska jaga i Kungälv. Har du en eftersökshund och vill lämna ditt numer till honom. Fick inte reda på vad han ska jaga och när. Men jag ska höra efter.

Posted

Gör det och skicka sedan pm.. känner många där uppe

-Carl på sin galaxy

• Like 1
Posted

Han ska jaga torsdag fredag.

Och det är rådjur som ska jagas

Posted

Kan tyvärr inte torsdag o fredag denna vecka men vid ev kommande tillfällen har jag 2 alpländare som mer än gärna går på allt förekommande klövvilt. Är det intressant så PM:a

MVH//Fredrik

Posted

De va synd att du Freddan 78 inte kunde. Men ska komma ihåg dig till nästa gång.

Posted

23 km norr om Göteborg, 3 km öster om lycke, 4 km väster om Hålta. Vart det nu är :) men där ska han jaga. Någon som kan ställa upp på ev eftersök.

Posted
23 km norr om Göteborg, 3 km öster om lycke, 4 km väster om Hålta. Vart det nu är :) men där ska han jaga. Någon som kan ställa upp på ev eftersök.

Pm igen;)

-Carl på sin galaxy

Posted

De va synd att du Freddan 78 inte kunde. Men ska komma ihåg dig till nästa gång.

Gör gärna det :-) Bor 1 mil norr om Kungälv. Brukar normalt inte ha några problem att komma loss men just dessa dagar är det tyvärr tvärkört :-(

• 2 months later...
Posted

Hej!

Detta är ju inte helt aktuelt längre ser jag, men skulle du behöva någon som hjälper till någon annan gång hjälper vi gärna till. Jag bor i Göteborg och har en Tyske på snart 3 år som skött sig bra på eftersöken hittills. Lite ivrig men det beror nog mycket på att det inte blivit så många eftersök, oxo... :wink:.

Som sagt, har jag möjlighet ställer vi gärna upp. Kan inte bli för mycket spring i skogen för den lelle råttan! :smile:

//Ronny

Posted

Så bra, jag har fått några för frågningar utanför mitt län, så det är ju bra om man har några att välja på, alla har ju inte smartphones med appar som hjälper till med den saken.