Popular Post culot Posted February 29, 2024 Popular Post Posted February 29, 2024 På 2024-02-24 at 18:17 Hipshot sa: Kul! I den åken har man varit yrslig några gånger På 2024-02-24 at 18:17 Hipshot sa: Kul! I den åken har man varit yrslig några gånger Jag spar Valp bild crescendot till om några veckor när vi tar hem hem henne , vi kollade även in Hannen cherry förra lördagen och han var supertrevlig och mkt fin i kroppen ( såg ut som en lab ) och fick även se honom jobba och det var rena maskinen 3 Quote
Popular Post culot Posted January 14 Popular Post Posted January 14 Ska se om jag hittar nån bild på vår nu fyllda ettåriga Labbe til Axxa 9 Quote
Hipshot Posted January 17 Posted January 17 Hur går det med rookien Culot?!? Våran mes är så oändligt mesig så det är nästan trist.. den ändåa gången det är safe att kramas med honom är när han har ngt i munnen.. vilket han iofs oftast har 🙂 annars vevar han sin rosa tvättlapp och det tar liksom inte slut. Ingen hejd på affektionerna där! På 2021-12-19 at 07:05 Sjöfågeljägare sa: Förbannat fin bild såg jag nu.. 2 Quote
Recommended Posts