blindros Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Hej! Vill ha hjälp med en eftersöksjour till jakt i Grebo, åteljakt på Gris samt rådjur om det skulle dyka upp något. Är rätt ny i jaktträsket och skulle tycka det vara kul att följa med på eftersök för att lära i Linköpingsområdet. /Björn. Quote
lsjonsson Posted October 23, 2012 Posted October 23, 2012 Synd att jaktintresset inte fanns när farfars födelsegård var till salu i Grebo. Inte stor men fint hus. Ca. 50 ha om jag inte minns fel. Quote
blindros Posted October 23, 2012 Author Posted October 23, 2012 Är va mitt arrende är på ungefär... Vet du nån eftersöksperson i trakten? Quote
lsjonsson Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Är va mitt arrende är på ungefär... Vet du nån eftersöksperson i trakten? Nej, det är ju länge sedan detta var aktuellt. Tyvärr så hade jag inte börjat jaga i den vevan. Släktgården var Redinge Lillgård. Hör med polisen alt. Jägarförbundet i Åtvidaberg. Quote
blindros Posted October 24, 2012 Author Posted October 24, 2012 Tack för tipset. Inte samma gård. /B Quote
lsjonsson Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Tack för tipset. Inte samma gård. /B Varsågod! Jag hoppas att det var till någon hjälp. Här har du gården från luften. Lillgården, Grebo.pdf Quote
Recommended Posts