Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag skulle behöva få reda på om det finns nån lämplig skjutbana att kunna skjuta in sitt vapen på längs vägen Västerås-Uppsala-Gävle-Bollnäs måndagen den 21/1!!

Får mitt vapen samma dag och skall upp på jakt med start tisdagen den 22/1 varpå jag önskar de skulle finnas nått lämpligt ställe att kunna skjuta in bössan på!!

Nån som vet såhär på rak arm???

Posted

Åk till Eriksnäsbo i Bollnäs :) Helt okej bänk och fina tavlor på 100 meter. Var där idag och sköt

Posted

Åk till Eriksnäsbo i Bollnäs :) Helt okej bänk och fina tavlor på 100 meter. Var där idag och sköt

Har dom upplyst? Kom på att jag nog inte är uppe i dom trakterna förrän runt 18-tiden..

Posted

Har dom upplyst? Kom på att jag nog inte är uppe i dom trakterna förrän runt 18-tiden..

Nej det är de inte :( Men jag har *Hört* dom som ställt bilen och lyst med... sen hur bra det är vet jag inte
Posted

Nej det är de inte :( Men jag har *Hört* dom som ställt bilen och lyst med... sen hur bra det är vet jag inte

Hehe.. Får se vad som dyker upp, annars får ja kanske ta till ditt tips ;)

Posted
Posted

Tja,jag brukar lägga en ficklampa några meter ifrån tavlan. Funkar klockrent!

/Lars.

Posted

Tja,jag brukar lägga en ficklampa några meter ifrån tavlan. Funkar klockrent!

/Lars.