tornqvist Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 Jag skulle behöva få reda på om det finns nån lämplig skjutbana att kunna skjuta in sitt vapen på längs vägen Västerås-Uppsala-Gävle-Bollnäs måndagen den 21/1!! Får mitt vapen samma dag och skall upp på jakt med start tisdagen den 22/1 varpå jag önskar de skulle finnas nått lämpligt ställe att kunna skjuta in bössan på!! Nån som vet såhär på rak arm??? Quote
BollnäsViktor Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 Åk till Eriksnäsbo i Bollnäs Helt okej bänk och fina tavlor på 100 meter. Var där idag och sköt Quote
tornqvist Posted January 5, 2013 Author Posted January 5, 2013 Åk till Eriksnäsbo i Bollnäs Helt okej bänk och fina tavlor på 100 meter. Var där idag och sköt Har dom upplyst? Kom på att jag nog inte är uppe i dom trakterna förrän runt 18-tiden.. Quote
BollnäsViktor Posted January 5, 2013 Posted January 5, 2013 Har dom upplyst? Kom på att jag nog inte är uppe i dom trakterna förrän runt 18-tiden.. Nej det är de inte Men jag har *Hört* dom som ställt bilen och lyst med... sen hur bra det är vet jag inte Quote
tornqvist Posted January 5, 2013 Author Posted January 5, 2013 Nej det är de inte Men jag har *Hört* dom som ställt bilen och lyst med... sen hur bra det är vet jag inte Hehe.. Får se vad som dyker upp, annars får ja kanske ta till ditt tips Quote
larze Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Tja,jag brukar lägga en ficklampa några meter ifrån tavlan. Funkar klockrent! /Lars. Quote
larze Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Tja,jag brukar lägga en ficklampa några meter ifrån tavlan. Funkar klockrent! /Lars. Quote
Recommended Posts