don corleone Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Det ska va lite mjukare i mitten,då e de bäst Quote
Tepewe Posted March 11, 2013 Author Posted March 11, 2013 Ser framemot att smaka på detta! Ölen är redan fixad, har skaffat ett nytt flak Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
lsjonsson Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Det ska va lite mjukare i mitten,då e de bäst Smaken är som baken. En del vill ha hårt torkat och en del mjukt lite rödaktigt kött. Åh vad den här västgöten vill ha vet jag inte. Jag vet inte hur mycket torkat den här pojken vill ha. Quote
lsjonsson Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Ser framemot att smaka på detta! Ölen är redan fixad, har skaffat ett nytt flak Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Ölen har du väl hunnit dricka upp och köpa nya flera gånger redan. Quote
kalleanka70 Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 No offense men vad hände med ämnet i tråden? Nu handlar det mest om öl och mat ;-) 1 Quote
lsjonsson Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 No offense men vad hände med ämnet i tråden? Nu handlar det mest om öl och mat ;-) Man kan ju inte vara jaktklar utan att ha torkat el. rökt kött med sig ut i skogen. Tepewe är jaktklar när han har torkat kött med sig och kokkaffe o en kanna. Ved finns i skogen. 1 Quote
hubler Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Det man behöver mest får man genom att vara ute i skogen och jaga dvs erfarenhet Quote
lsjonsson Posted March 11, 2013 Posted March 11, 2013 Det man behöver mest får man genom att vara ute i skogen och jaga dvs erfarenhet Jepp! Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 Ölen har du väl hunnit dricka upp och köpa nya flera gånger redan. Nä då..flaket står kvar hos brorsan, och han är på semester..så det är orört men jag ska hämta det i veckan så jag har några kalla hemma till helgens matcher Och pojk var längesen jag kallades Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Nä då..flaket står kvar hos brorsan, och han är på semester..så det är orört men jag ska hämta det i veckan så jag har några kalla hemma till helgens matcher Och pojk var längesen jag kallades Aha, du måste smyga med ölen för kvinnan din. Är det därför du har dom hos brorsan??? Du måste väl ha något att dränka sorgen i förstår jag. Haha! Gubbe är det bättre??? Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 Nej då, hon bryr sig inte..men brorsan köpte några flak av en bekant och jag har inte hämtat det ännu Nä, det är ju ett perfekt utgångsläge för Frölunda. INGEN tror på att Frölunda ska ha en chans, och det vet vi ju alla hur säkra experternas tips är..jag tror på att det blir 7 matcher, och att Frölunda mycket väl kan stänga käften på dom som dömt ut "oss" Gubbe stämmer väl bättre Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Nej då, hon bryr sig inte..men brorsan köpte några flak av en bekant och jag har inte hämtat det ännu Nä, det är ju ett perfekt utgångsläge för Frölunda. INGEN tror på att Frölunda ska ha en chans, och det vet vi ju alla hur säkra experternas tips är..jag tror på att det blir 7 matcher, och att Frölunda mycket väl kan stänga käften på dom som dömt ut "oss" Gubbe stämmer väl bättre Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Skyll på det du! Aha, nu vet jag. Det är utländska öl som är inköpta. Det återstå att se vem som går segrande ur den serien. Frölunda är så ojämna. Ena matchen spelar dom bra medan nästa match är bottenmatch. Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 Nej, det är svenska öl..men dom tog en jävla omväg innan dom hamnade här Du borde vara mer orolig över HVs motståndare I serien vann Luleå stort i 1 match av dom 5 vi möttes..dom andra var helt jämna, 1 uddamålsseger och 2 som avgjorts på straffar.. Tiden för utvisa om jag har rätt eller fel, men jag hade varit betydligt mer orolig om det varit Saik, Fbk eller tom HV som stått för motståndet.. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Å det vill du att jag ska tro på. Bevis! Där kommer det att bli jämnt o hårt i E4-rallyt. Många svettiga matcher. Puh. Ja, det kan jag tänka mig men Luleå har haft flyt också nu den sista tiden. Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 Bevis på att det är svenska öl som varit sightseeing i Tyskland? Jag kan väl ta ett kort och skicka.. Tur varar inte för evigt Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
don corleone Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Jag säger bara: Flensburger Pils !!!! allt annat kan slänga sig i väggen ! Å Tepewe,glöm inte yxan å tändstickor när du går ut på pass! Tillbaka kanske måndag-tisdag,ska jag lämna provbiten på Statoil Alingsås????eller nån annan stans längs E20? Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Bevis på att det är svenska öl som varit sightseeing i Tyskland? Jag kan väl ta ett kort och skicka.. Tur varar inte för evigt Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Se där ja. Det var precis vad jag trodde. Nej, det gör den inte. Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Jag säger bara: Flensburger Pils !!!! allt annat kan slänga sig i väggen ! Å Tepewe,glöm inte yxan å tändstickor när du går ut på pass! Tillbaka kanske måndag-tisdag,ska jag lämna provbiten på Statoil Alingsås????eller nån annan stans längs E20? Du kan ju dra en runda förbi Norrbotten å Kalix så får jag se vad dina samer duger till när det gäller att torka kött. Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 E20..hmm..jag får kolla vart den går innan jag uttalar mig Men Alingsås funkar det också Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 Du skrev "utländska öl", och det är det ju inte..men alkoholskatten är viktigare än miljön, det är väldigt sjukt att öl som bryggs i Sverige och fraktas till Tyskland är billigare än när dom säljs på bolaget. Det borde vara något för MP att ta tag i.. Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
don corleone Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Jonsson,jag kommer nog fan dit också tids nog,har en del kunder i Boden,var det nu ligger nånstans?Å du Tepewe,va fan? vet du inte vart E20 ligger,det är för fan Sveriges sämsta väg,trots att den är mest trafikerad!GÖTEBORG-STOCKHOLM Quote
Tepewe Posted March 12, 2013 Author Posted March 12, 2013 Jag är sen 5 år bosatt på landet, och besöker Göteborg högst sporadiskt, ännu mindre nu när man ska skatta för att åka dit..och namn på vägar har jag aldrig varit bra på Men isf passerar du kanske Partille? Det är betydligt närmare, finns en Statoil i Sävedalen..kanske det funkar att slinka in där istället? Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2 Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Jonsson,jag kommer nog fan dit också tids nog,har en del kunder i Boden,var det nu ligger nånstans?Å du Tepewe,va fan? vet du inte vart E20 ligger,det är för fan Sveriges sämsta väg,trots att den är mest trafikerad!GÖTEBORG-STOCKHOLM Boden ligger ca. 10 mil v Kalix om man tar genvägen annars blir det ca 11-12 mil hit. Du är välkommen och här har du en länk till Boden för jag vet inte riktigt vars du bor så jag tog Gbg som utgångspunkt. En liten nätt resa upp till Norrbotten. http://maps.google.se/maps?saddr=G%C3%B6teborg&daddr=Boden&hl=sv&ie=UTF8&sll=61.76673,17.016539&sspn=15.280474,57.084961&geocode=FUaRcAMdoLe2ACk_B2yWZ45PRjFAfA4peJABBA%3BFV9p7AMdf_FKASnBqmsa0YrVRTEan9nqh9MsLA&oq=Boden&mra=ls&t=m&z=5 Quote
lsjonsson Posted March 12, 2013 Posted March 12, 2013 Annars syns det väl på Astron Ja, det är väl bara till att söka så får du se om du kommer rätt. Quote
Recommended Posts