ozzian Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Vad gör jag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter24 Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Suck ja man blir less varit så här ett tag nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzian Posted February 28, 2013 Author Share Posted February 28, 2013 Jag får backa för att kunna göra detta inlägg! Jag kan inte klicka på ett inlägg o se vad som skrivs, men om jag backar så kommer tråden upp ibland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pertan Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Skulle ni ha tänkt på innan ni gifte er! Lite fel ställe att lägga den på? jag flyttar över den till feedback! Vilken browser kör ni? jag kör firefox och det funkar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kias Husse Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Skulle ni ha tänkt på innan ni gifte er! Lite fel ställe att lägga den på? jag flyttar över den till feedback! Vilken browser kör ni? jag kör firefox och det funkar! Jag har Crome, har faktiskt funkat någon dag ua, Men innan hade även jag periodvis många forbidden..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubler Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Fungerar för det mesta för mig men ibland blir det forbidden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts