Niclas L Posted March 9, 2013 Posted March 9, 2013 Hej Vill bara meddela att TT har uppdaterats med en hel del buggfixar... //Niclas Lundin Quote
Per Gustafsson Posted March 9, 2013 Posted March 9, 2013 Jag som har mitt jaktsidankonto kopplat via Facebook, hur gør jag før att logga in via TT? Går det att ta bort FB kopplingen annars? Mvh:Per Quote
Niclas L Posted March 9, 2013 Author Posted March 9, 2013 Jag som har mitt jaktsidankonto kopplat via Facebook, hur gør jag før att logga in via TT? Går det att ta bort FB kopplingen annars? Mvh:Per Du laddar ner TT och loggar in med samma uppgifter som du har på Facebook. //Niclas Quote
Niclas L Posted March 22, 2013 Author Posted March 22, 2013 TapaTalk uppdatering installerad!! //Niclas Quote
Niclas L Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 Då har jag uppdaterat TT till senaste versionen med lite nya finesser. //Niclas Lundin 1 Quote
Recommended Posts