Hoppa till innehåll

Vem är t4bb3?


T4bb3

Recommended Posts

Hej!

En 26 årig kille som för lite drygt ett år sedan tog jägarexamen. Var i förväg inte så intresserad av jakt egentligen utan mest intresserad av att vara i naturen. Men blev under älgjakten i höstas fast!

Blev medlem här för att lära mig mer om jakten och förhoppningsvis kunna komma igång med någon mer jakt än bara älg. Har också skaffat en jämte för att börja gå som hundförare då hundar överlag är ett stort intresse.

Övrigt så har jag sambo, vi har en dotter på snart ett och bor i villa. Jobbar heltid med ett arbete jag trivs toppen med och utöver det har jag ett eget företag som lite bisyssla.

Fråga om det är något!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Verkar vara en driftig en. Välkommen :) 

 

Mvh // Johannes

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack allihopa!

 

 

Hej o välkommen, har du fler hundar än jämten?

 

Nej inte just nu. Hade en schäfer (som jag saknar väldigt mycket) som för snart ett år sedan fick lunginflammation och 3 dygn senare, utan något resultat av antibiotikan, vandra vidare endast 5 år gammal. Sambon tjatar om en labrador retriver så det är väl troligt att en sådan hittar hem inom en inte allt för avlägsen framtid. Sen är jag lite sugen på att ställa upp som fodervärd åt försvarets hundskola.

 

Hej & välkommen hit! :smile:

 

Skönt att du också håller på Sveriges bästa ishockeylag! (är från Jkpg ursprungligen :) )

 

Verkar vara en driftig en. Välkommen :)

 

Mvh // Johannes

 

Tack för det :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Tack allihopa!

 

 

Skönt att du också håller på Sveriges bästa ishockeylag! (är från Jkpg ursprungligen :) )

 

 

Finns det något annat lag att hålla på??? :whistling:  :rolleyes:  :lol:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Finns det något annat lag att hålla på??? :whistling:  :rolleyes:  :lol:

 

Landslaget?  :whistling:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Landslaget?  :whistling:

 

Det ska väl vara det isf, om dom spelar som dom gjorde i vintras. :smile:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

I stora drag säljer jag lite hundfoder och hundtillbehör, samt sysslar med webbutveckling :) haha, de vet om dem men de är väl inte officiellt godkända ännu :P Fick ett fet nej på att ligga kvar som behovsanställd på gamla jobbet iaf :P

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja det kan jag tro! Flera i min kurs som fick nobben, det var med tvekan de fick slutföra jobb som de bokat in under kursen.. 

 

Det andra pysslet borde funka tycker jag.

 

Mvh!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, det andra pysslet ska funka enl. rättsenheten.

 

www.aktivahunden.se  - lite torftigt sortiment just nu, vill mer åt jakthållet men det saknas lite tid just nu att hitta saker som är intressanta :)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...