Jump to content

Åsele Trappern

Glavster
 Share

Recommended Posts

haha jo det hade man=) trots en bra älgjakts säsong så är det jäklar underbart att få avsluta sådära=)

• 4 weeks later...

Har du sett den andra räven som smyger iväg bak i skogen efter första skottet?

Bra o fin film! :thumbsup:  :smile:

Har du sett den andra räven som smyger iväg bak i skogen efter första skottet?

Ja, jag såg den! :thumbsup:

tack så mycket! kommer släppa många många flera:) joda räven har jag sett:D höll på skjuta den direkt efter men den vinklade och for=)

• Like 1

tack så mycket! kommer släppa många många flera:) joda räven har jag sett:D höll på skjuta den direkt efter men den vinklade och for=)

Ok! Synd att han inte gav dig en minut med bredsidan till.

• Like 1

Skjuter du med grövre kaliber så behöver bara halva kula träffa för att de ska va träff :P;)
  • Like 1

haha precis=)

Skjuter du med grövre kaliber så behöver bara halva kula träffa för att de ska va träff :P;)

Trevliga filmer :) ska bli kul att se fler framöver.

• Like 1

Tack! kommer släppa många flera! tanken var en gång i månaden, men kompisen som redigerar har haft fullt upp. Men det kommer många flera, vissa sämre vissa bättre:) kommer vara en del ur action kamera där det kan vara svårt att se djuret. men skott och allt är med, jag fejkar aldrig mina filmer heller:)

Trevliga filmer :) ska bli kut att se fler framöver.

• Like 1

• 4 weeks later...

Du gör det lite personligt. :thumbsup: Alltid trevligt med egen handling. Sedan får du hjälp av er enastående natur,även den nyklippta gräsmattan bidrar. Det blir både snyggt, rent och ordentligt på så sätt. :yes: Det blir av någon konstig anledning, mer jakt, när en norrlänning pratar. Vi smålänningar tex gör oss bäst  ......tysta :biggrin:  :biggrin:. Hur som helst, grattis till en bra och gedigen jaktfilm och självklart grattis till bocken. :thumbsup:  

• Like 1

Du gör det lite personligt. :thumbsup: Alltid trevligt med egen handling. Sedan får du hjälp av er enastående natur,även den nyklippta gräsmattan bidrar. Det blir både snyggt, rent och ordentligt på så sätt. :yes: Det blir av någon konstig anledning, mer jakt, när en norrlänning pratar. Vi smålänningar tex gör oss bäst  ......tysta :biggrin:  :biggrin:. Hur som helst, grattis till en bra och gedigen jaktfilm och självklart grattis till bocken. :thumbsup:  

haha okej tackar så mycket verkligen kul att höra=)

• 4 weeks later...

Tack för den filmsnutten. :thumbsup:

Lika bra som tidigare. :smile:

• Like 1

tack grabbar=) kul att ni gillar! har då flera på gång! kommer väl landa på 10-20 filmklipp:) sen blire mycket krut till långfilmen på bäverjakt!=)

Ännu en bra och väl informerande liten film. Alltid trevligt när kunskap om jakt och tillvaratagande av vilt, kan levereras i första hand utan att det bli "actionfilm" av det hela. :thumbsup:  :thumbsup:

Ser fram emot nästa. :yes:

• Like 1

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...