Liza Bahri Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 Hejsan jag söker klövvilt gärna rådjur men annat går också bra till Viltspår med hund. Är det någon som har det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 vart finns du i Sverige ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liza Bahri Posted August 4, 2013 Author Share Posted August 4, 2013 Hej, jag bor i stockholm och lättast skulle vara om det fanns något i närheten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted August 4, 2013 Share Posted August 4, 2013 jag bor tyvärr andra sidan av Sverige men bockjakten börjar snart så då kommer nog nån med några st Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirva Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Qvarnhill hade ju städat frysen och hade en del klövar, han bor ju i Uppsalatrakten så dit har ni ju inte så långt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qvarnhill Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Precis Mirva, jag har säkert +20 rådjursklövar i frysen så hör av dig du Liza & Millan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts