blekingepojken Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 hejsan alla nu är det dags att skaffa sig en pang i 22lr skatorna börjar invadera på riktigt samt nötskrikor min plånbok har en smärtgräns på 3000-4000kr optik har jag liggande så det behöver inte räknas in i ekvationen så att säga ha det gött alles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dptrapper Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Anschutz eller möjligen en Brno kanske? jag kör med Anschutz, trevliga bössor med kvalite. Ska du jaga fågel med den så skippa tanken på en halvautomat är mitt råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urban Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Begagnad anschuts, krico eller sako är mitt tips Alla stavfel beror på för stora tummar till för liten lur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blekingepojken Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Anschutz eller möjligen en Brno kanske? jag kör med Anschutz, trevliga bössor med kvalite. Ska du jaga fågel med den så skippa tanken på en halvautomat är mitt råd. har glanat runt lite det lutar åt en brno faktiskt men anschutz är ju trevliga pengar tyskarna kan sin sak hmm tål att nötas detta tack för svaren ha det gött Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regnar Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Anschutz eller möjligen en Brno kanske? Bra val bägge två. För min del var det hur mått och vinklar passade mig som fick bestämma vilken av dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts