Tjörnbon Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Ros för att man kan se vem som skrivit, verkar ha varit en svår nöt att knäcka.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jämta Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Eller så kan det vara så att alla vi som moddar, gröna blå och rödtassade sitter här och jobbar med moderering, programmering och what not på sidan faktiskt gör det obetalt på vår fritid och att just den biten inte har varit högsta prio och nu när tid fanns över så blev det och lite andra småbuggar fixade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lsjonsson Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Bra jobbat moddar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Jag håller på att fixa en hel del mindre buggar och smärre justeringar för tillfället så om någonting plötsligt ser lite annorlunda ut så är det bara för att det skall se så ut. Och nej, det blir inga My Little Ponys som bakgrund! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer_mouse Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Jag håller på att fixa en hel del mindre buggar och smärre justeringar för tillfället så om någonting plötsligt ser lite annorlunda ut så är det bara för att det skall se så ut. Och nej, det blir inga My Little Ponys som bakgrund! nooooo hello kitty då ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjörnbon Posted August 26, 2013 Author Share Posted August 26, 2013 Eller så kan det vara så att alla vi som moddar, gröna blå och rödtassade sitter här och jobbar med moderering, programmering och what not på sidan faktiskt gör det obetalt på vår fritid och att just den biten inte har varit högsta prio och nu när tid fanns över så blev det och lite andra småbuggar fixade Ja jag skickade bara lite kärlek för att jobbet var gjort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts