Lockrop Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Tjo! Blev precis utan jakt i helgen och har en unghund som vill ut och jaga lite grisar. Har skjutit en gris och ett gäng med grävlingar för honom, o jagat bort desto fler.. Behöver någon en hund i helgen så hojta till. /Angus med förare Edit: söker jakt runt Sävsjö / Vetlanda /Växjö Quote
eliassson Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Har ingen jakt tyvär men är bara lite intresserad och höra vad du har för hund? Jag jagar runt Lammhult nämligen så det är ju inte så långt bort Quote
Lockrop Posted September 20, 2013 Author Posted September 20, 2013 Jo, det är ju rätt nära Jag har en väst/östlaika-korsning på 11 månader. Främst grishund men även älg och grävling. Har även en wachteltik. Själv då? Quote
eliassson Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Okej jag har en västlaika på 14mån och sen en blandning mellan grå/jämte som funkar rätt bra ibland Quote
JDMF Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Då blir ja ju nyfiken på vart du bor för ja inte jättelångt till nån utav städerna du skrev Quote
Lockrop Posted September 20, 2013 Author Posted September 20, 2013 Just nu bor jag i skogen, men annars har jag även hus i stockaryd 1 Quote
Lockrop Posted December 7, 2013 Author Posted December 7, 2013 Är det nån som behöver hund under veckorna i december/januari så hojta till. Har tagit semester dedikerad för jakt Quote
Recommended Posts