Musköt Posted September 28, 2013 Posted September 28, 2013 Provar ett långskott. Har ingen jakt i morgon och en helt utvilad hund och ett par halvslitna. Någon som är sugen på att jaga gris och har lite mark? Quote
Musköt Posted October 1, 2013 Author Posted October 1, 2013 Har dåligt med jakt till helgen också. Med skillnaden att då har jag 3 utvilade hundar. Quote
Musköt Posted November 7, 2013 Author Posted November 7, 2013 Är ledig i morgon och har tre utvilade oduglingar men ingenstans att släppa dem. Quote
Musköt Posted December 16, 2013 Author Posted December 16, 2013 Nu har jag planerat dåligt igen. Är ledig i morgon men jakten jag räknat med blev en annan dag istället. Så är det någon som har grisar så har jag en hysterisk rävunge och en loj Funny som gärna jagar lite. Quote
Musköt Posted December 16, 2013 Author Posted December 16, 2013 Verkar bli att släppa här hemma. Dåligt med gris och usla hundar men är det någon som vill hänga med så släpper jag nog vid 8.30 Quote
Leo Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Hade varit intressant, men har inte förmånen att vara ledig mitt i veckan Quote
Backe Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Lite långt, plus att jag hellre skulle släppa egen förmåga. Passa får jag göra så det räcker på min egen mark.. Quote
Musköt Posted December 17, 2013 Author Posted December 17, 2013 Surt att läsa detta nu, hade varit lite långt att köra för att stå och glo i gristomma marker där inget händer. Quote
PMG Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 hade varit lite långt att köra för att stå och glo i gristomma marker där inget händer. Visst är det så, men sittar man inne så är chansen = 0. Är man ute så finns chansen. Quote
Lockrop Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 Fan ni kunde åkt lite norrut istället. Har jagat runt en stor galt i gigantisk plantering men helt omöjligt att komma till skott. Fick inte med mig nåt annat sällskap än hunden idag.. Quote
Morris Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 Fan ni kunde åkt lite norrut istället. Har jagat runt en stor galt i gigantisk plantering men helt omöjligt att komma till skott.Fick inte med mig nåt annat sällskap än hunden idag.. Tragiskt... Sent from my C6903 using Tapatalk Quote
Recommended Posts