Björne84 Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Hej alla! Är ny på forumet. Tänkte kolla av läget om det är någon som planerar grå/wachtel eller någon annan spets/wachtel kullar inom det närmaste. Tacksam för svar. Med vänlig hälsning Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted November 24, 2013 Share Posted November 24, 2013 Vet en valp/unghund till salu. Gråwachtel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björne84 Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Vet en valp/unghund till salu. Gråwachtel Ok. Hade iofs tänkt mig en valp framåt vårkanten. Allt är dock av intresse. Har du någon info om hunden ifråga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkjon Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Min jaktgranne tog en kull nu i somras. vet att han troligen har en valp kvar. Jag PM dig hans nr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts