Almenson Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 PSE prophecy eller Bowtech assasin? Den sistnämnda är betydligt billigare men frågan är ju kvalitén. Vill ha en bra båge som passar för en nybörjare men som man ändå kan ha ett bra tag. Användningsområden är jakt och 3d. Jakten blir på vilt upp till rådjur. Jag är alltid lite skeptisk mot färdiga paket, därav frågan. Quote
Kias Husse Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Pkt är bra att börja med. Hursom kommer du med tiden att upptäcka vilka grejer som du vill ha på bågen. Har du köpt delar och plockat ihop, kommer du lik väl att vilja ha andra grejer med tiden..... Quote
ozzian Posted November 27, 2013 Posted November 27, 2013 Det är ju viss skillnad på pkt som är ihopsatta av en kunnig butik, jämfört med vanliga pktpriser, nu kan jag nada om bågar men detta torde gälla om allt! Quote
pelle.l Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Jag skulle lägga mina pengar på Prophecy paketet alla dagar i veckan! Bågen är mjukdragen, och har ruskigt bra fart i sig. Jag har hållit på med bågar osv i mer än 20 år, och har nog provat det mesta som finns på markanden. Men det som PSE har levererat de sista 4-5 år är riktigt bra grejor. Senast så har jag nyttjat en PSE Madness, men ska nu byta upp mig, och det blir nog en Prophecy rigg. Quote
Recommended Posts