Karnivor Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 För Er som är intresserade av matlagning i allmänhet, och grillning i synnerhet, skulle jag vilja tipsa om min sida www.karnivor.se Tanken med sidan är att jag i hög utsträckning skall ha ett "Från skott till tallrik"-tema, men även annat kött som är trevligt finns där. För Er som läser E-tidningen "Min Jakt" känner Ni kanske redan till Karnivor då jag skriver en del av recepten dit idag. Välkomna in! 1 Quote
Galne Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 För Er som är intresserade av matlagning i allmänhet, och grillning i synnerhet, skulle jag vilja tipsa om min sida http://www.karnivor.se. Tanken med sidan är att jag i hög utsträckning skall ha ett "Från skott till tallrik"-tema, men även annat kött som är trevligt finns där. För Er som läser E-tidningen "Min Jakt" känner Ni kanske redan till Karnivor då jag skriver en del av recepten dit idag. Välkomna in! I min värld fruktansvärt likt namn och upplagt för diskussion med företaget bakom sidan www.carnivor.se kan vara på sin plats så inte varumärkes intrång uppstår! Quote
Älgflugornas Herre Posted December 12, 2013 Posted December 12, 2013 Intressant. Hade missat den bloggen trots att den är relevant, så jag lägger genast till den i flödet på min blogg. 1 Quote
Karnivor Posted December 12, 2013 Author Posted December 12, 2013 Hej Galne!Tveksamt. Inriktningen på Carnivor är strikt kommersiell, vilket inte är intentionen med Karnivor så här långt. Dessutom är det ju min sida som har korrekt stavning på det svenska språket Arbetar till dagligdags med marknadsföring och kan inte se att detta är ett övertramp. Det är generellt väldigt svårt att hävda att generiska uttryck så som; Stol, Gevär, Vegan - Eller för all del, Karnivor - Är varumärkesskyddade. Tackar dock för input! I min värld fruktansvärt likt namn och upplagt för diskussion med företaget bakom sidan www.carnivor.se kan vara på sin plats så inte varumärkes intrång uppstår! Quote
Karnivor Posted December 12, 2013 Author Posted December 12, 2013 Härligt att höra! Intressant. Hade missat den bloggen trots att den är relevant, så jag lägger genast till den i flödet på min blogg. Quote
Galne Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Hej Karnivor Vill mest höja en varning om du inte visste om sidan så du slipper få en stämning eller dylikt på dig!! Har en syster som drabbats av liknande namn bekymmer en gång i tiden så det var mest därför! 1 Quote
Karnivor Posted December 13, 2013 Author Posted December 13, 2013 Hej igen Galne!Jag förstår, inte roligt. Tack för att tog upp det!Ha en fin dag Hej Karnivor Vill mest höja en varning om du inte visste om sidan så du slipper få en stämning eller dylikt på dig!! Har en syster som drabbats av liknande namn bekymmer en gång i tiden så det var mest därför! Quote
Karnivor Posted December 13, 2013 Author Posted December 13, 2013 Hej!Nej det hoppas jag verkligen inte! Härifrån verkar det fungera. Ligger den fortfarande nere hos dig? Sidan nedplockad? Quote
hoel Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Nej nu funkar den =) Var kanske nått tillfällnigt med min webbläsare/vårt nätverk. Sitter på jobbet. 1 Quote
osimb04 Posted January 8, 2014 Posted January 8, 2014 Sidan lagd som bokmärke! Vore trevligt om du kunde rekomendera dryck till rätterna oxå . Quote
Karnivor Posted January 16, 2014 Author Posted January 16, 2014 Hallå där, det finns planer på detta - Skall bara hitta en form för det som känns bra. // Calle, Karnivor.se Sidan lagd som bokmärke! Vore trevligt om du kunde rekomendera dryck till rätterna oxå . Quote
Recommended Posts