22kort Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Börjar bli sugen på en compuond båge men är helt ny på området surfar runt på nätet men blir inte så mycket klokare finns där någon butik i Skåne som är att rekomendera? Tänkt mest som trevligt skytte nöjje utan smäll sen verkar ju jaktstig å 3d rätt spännande Kanske även jakt men lite tveksam till det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kias Husse Posted February 20, 2014 Share Posted February 20, 2014 Börja med att söka rätt på en klubb i din närhet. Tex via svenska bågskytteförbundet. Där kommer du få svar på dina frågor och kanske känna på bågar. Du kan ju läsa på om draglängder, skjutteknik och köpa en båge som är ställbar i dragvikt. För att sedan prova dig fram själv. Men det kostar mer och tar längre tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indianen Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 Jag har en Mathews Z7 Magnum med fallhylla och koger till salu om du är intresserad. Skjutit lite med den.. Bara att höra av dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
22kort Posted May 10, 2014 Author Share Posted May 10, 2014 Jag vet inte vad jag vill ha än men hör av mig när jag varit på klubb å kollat draglängd mm en bild är allltid trevligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts