Huultman Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Hej! Tänkte höra om någon har en eftersökshund för vildsvin runt om i Östergötland? Ska börja jaga vildsvin så tänkte det kan va bra o ha en eftersökshund för vildsvin! Pm'a! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Upptag71 Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Om inte annat är det ju lag på att ha tillgång till eftersökshund,inte bara bra att ha....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huultman Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Förlåt att jag la upp det så, jag vet att det är lag och jag menad inget annat än att jag kommer skaffa någon innan jag går ut på jakt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozzian Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 jaha ts vill ju ha möjlighet med samarbete me eftersöks hund, så att han skrev bra att ha ... är det ju! så om lagen säger hund så betyder väl hund bra att ha`, ej hund dålig ide? skit samma , hjälp huultman om ni har hund! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urban Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Östergötland är ju inte så litet för att vara här i södra sverige. Vart? Mert specifikt menar du? Har själv 2-3 mil till N östgötagränsen. mvh/Urban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Upptag71 Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Inte meningen att svara otrevligt om det verkade så! Men tyvärr av egen erfarenhet har inte all koll på att det är lag på tillgång till eftersökshund. Bra att Huultman tänker på det innan jakten! Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts