Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wildmark Ullared har mässa 6-7 juni och på plats finner ni Turbo Hunter själv, så åk nu dit och lägg skambud hos den fan. ;)

Posted

Tyvär för långt att åka

Posted

kan skambuda härifrån. då slipper man ju se den fan i ögonen ;)

• Like 2
Posted

Förstår inte riktigt, har de dåligt ryckte?

Posted

Japp de är mig ett par riktiga jävla nötter som jobbar där. Men vi har iaf roligt :D

Mvh marcus som jobbar på wildmark ;)

för den som vill testa sin hund så kommer även permobjörnen vara där! Men då får ni komma upp o hälsa på den störde 08:an :)

Posted

Förstår inte riktigt, har de dåligt ryckte?

Nej men Turbo är en gammal polare och därför slänger jag avföring på honom. ;)

Posted

Nej men Turbo är en gammal polare och därför slänger jag avföring på honom. ;)

Låter superäckligt. Påminn mig att aldrig bli polare med dig!

Posted

Skönt att höra! jag har nämligen tänkt åka upp till wildmark och se på vapen imorgon. Hoppas på god hjälp då jag är helt nybakad jägare.

Posted

Du kommer bli väl omhändertagen!

Posted

Så länge det inte är någon som kastar avföring på mig så...

• Like 1
Posted

Du vet att man inte bör ta allt bokstavligt va?

Posted

Haha, vi får se imorgon.

Posted

Bara kom fram o hälsa. Öppet till 4 imorgon endast så du vet det! Får komma fram o hälsa iaf! Kortklippt tatuerad 08a så svår o missa ;)

Posted

Jag kommer på mässan!

Posted

Hej vill bara göra en uppdatering om mitt besök på Wildmark, och kan bara säga positiva saker om er som jobbar där. Ibland har man känna sig obekväm med vissa vapenhandlare Men inte hos er. Ett mycket bra urval av vapen och kunnig personal gör att jag har bestämt mig! Kommer in i dagarna och köper mitt första vapen. Tack för er goda hjälp;-)

Mvh/Peter

Posted

Själv tycker jag det är dåligt med två expediter på en kund i kassa med kö bakom.... Men det är min åsikt

Posted

Det lider de lika mycket av som kunderna, konstant en man kort då ägaren inte anställer fler.

Posted

Så trevligt att du är nöjd peter! Du är välkommen in så kan vi diskjtera vidare detdär! :)

westcoast: tyvärr blir det så ibland oavsiktligt, men vi gör vårt bäst för o undvika köer även om det inte alltid är en möjlighet.

Posted

Det lider de lika mycket av som kunderna, konstant en man kort då ägaren inte anställer fler.

Varför anställa mer om de ändå är två expediter på en kund?!

Posted

För att vissa som kommer in i den butiken är några jävla surhål som kräver världens uppmärksamhet, halva priset och att ha rätt inför alla, alltid...

Alla värderar inte vapen, alla har inte koll på alla lagervaror och leveranser osv. Ibland får de tillkalla hjälp från den som ansvarar för prylarna som kunden vill ha.

• Like 1
Posted

Westcoast: vi tar gärna emot förslag o kritik. Både positivt o negativt sådan. Men absolut enklast för oss blir om du tar det med oss dirrkt istället så vi kan försöka förbättra dessa delar.

sidelock gav en bra förklaring på dom största problemen här ovanför dock.

mvh

Posted

Själv tycker jag det är dåligt med två expediter på en kund i kassa med kö bakom.... Men det är min åsikt

Vakna på den sidan är aldrig roligt, cheers !
  • Like 1
Posted

Wildmark är hemskt och kostar mig alltid en jävla massa pengar vid besök :-).För första gången så jobbar jag inte detta året när mässan är så ett besök blir det givetvis. Kan man slippa den där dryga 08:an så är ju bara det en bonus...;-)

Posted

Det förefaller inte särskilt slugt att bege sig dit med den målsättningen då han omedelbart sätter klorna i en och försöker lura fram plånkan i syfte att skrapa den ren. ;)

Posted

Det förefaller inte särskilt slugt att bege sig dit med den målsättningen då han omedelbart sätter klorna i en och försöker lura fram plånkan i syfte att skrapa den ren. ;)

Jo tack jag vet jag skall försöka försvinna i mängden innan han sätter klorna i en.