Ricke Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Tjena Jag och en kompis jagar en bra bit från Stockholm och som det är nu tar vi ur och hänger vid jaktstugan. Vi har dock inte möjlighet att stycka där och vill helst inte grovstycka hemma. Är det någon som vet om man kan hyra in sig någonstans i närheten av Stockholm (helst norrort) för att stycka, helst hänga och stycka? Tillgång till kyl är alltså ett plus. Tacksam för alla tips! /Ricke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted June 17, 2014 Share Posted June 17, 2014 Prova och åt PM:a Ijahman, har ett minne av att han erbjudit nåt sådant vid nåt tillfälle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusN Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Kapar tråden lite. Har samma intresse som TS. Betalar vad det kostar och kan hjälpa till att bygga iordning om någon har projekt på gång. Kan även tänka mig att bygga/iordningställa gemensamtägd "anläggning"och samäga utrustning om det blir en långsiktig lösning. Har jobbat som kock så hygien och städ är en självklarhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kennetht Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 john aka ijahman håller till söder om stan om jag inte minns fel..... kommer jag igång med jakt för har ingen mark än så kanske det blir altuellt med kylrum så magnus att dela kanske kommer på tal i framtiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urban Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Är intresserad även jag, framför allt av en upphägningsplats. Bor i spånga under veckorna, jagar i trosa. mvh/Urban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kennetht Posted June 19, 2014 Share Posted June 19, 2014 Är intresserad även jag, framför allt av en upphägningsplats. Bor i spånga under veckorna, jagar i trosa. mvh/Urban du behöver en garderob om du jagar trosa.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Matte Holst Posted June 19, 2014 Popular Post Share Posted June 19, 2014 hej, jag har slakteri, kylrum och alla nödvändliga ting för styckning/vaccumpacketering, detta är norr om sthlm utanför märsta, hör av er via pm om intresse finns att hyra in sig. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kennetht Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 hej, jag har slakteri, kylrum och alla nödvändliga ting för styckning/vaccumpacketering, detta är norr om sthlm utanför märsta, hör av er via pm om intresse finns att hyra in sig. vad vill du ha för det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Matte Holst Posted June 23, 2014 Popular Post Share Posted June 23, 2014 nu har jag svarat på dem pm som varit intresserade, är det fler som är intresserade så går det bra att kontakta mig via pm Det som finns i slakteriet är följande: kylrum stor styckningsyta kall/varmvatten knivar/slaktyxor/sågar knivslip (Tormek) köttkvarn proffs vacmaskin full uppsättning av rengöringsmedel/desinfektionmedel skärmaskin man får nyttja det när man vill och betalar 300:-/gång och 1:-/vacumpåse pengarna som kommer in kommer återinvesteras i slakteriet iform av bandsåg som då kommer finnas tillgänglig för de som hyr. pga takhöjd går det ej att hänga in en vuxen älg, så det får bli kvartar isf, men älgkalv och kron går bra. slakteriet är byggt 2012 Mvh Mattias Holst 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts