Siggy-Stardust Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Så här ser mitt slutstycke ut just nu. Någon som har tips på att få ihop det? Jag har kikat i manual, men det är inte direkt utförligt beskrivet. Hjälp - snälla. Quote
Siggy-Stardust Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Fick ihop den... Puh, alltså. Varför skall man pilla på saker 60 minuter innan man skall dra iväg på jakt?! Skall rackarns göra en ordentlig howto på detta för det fanns inte att uppbringa ihela internet. Troligen för det är så självklart för alla! Hörs! Quote
Siggy-Stardust Posted July 30, 2014 Author Posted July 30, 2014 Varför skruvade du isär det då? Tyvärr måste svaret bli - för att man är precis hur dum i huvudet som helst. 2 Quote
Bylle Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Tyvärr måste svaret bli - för att man är precis hur dum i huvudet som helst. Ja det är ju också en anledning heheMen nu vet du iad hur man gör, till nästa gång Quote
Bylle Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Tyvärr måste svaret bli - för att man är precis hur dum i huvudet som helst. Ja det är ju också en anledning heheMen nu vet du iad hur man gör, till nästa gång Quote
alexb Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Jag hatar när den där "dum i huvudet"-insikten kommer över en. Tur du fick ihop det iaf :-) telefonskrivet Quote
gono Posted July 30, 2014 Posted July 30, 2014 Fick ihop den... Puh, alltså. Varför skall man pilla på saker 60 minuter innan man skall dra iväg på jakt?! Skall rackarns göra en ordentlig howto på detta för det fanns inte att uppbringa i hela internet. Troligen för det är så självklart för alla! Hörs! Det är av sina misstag man lär sig. Och jag har lärt mig "ganska" mycket. Quote
*stefan* Posted August 31, 2016 Posted August 31, 2016 Hur fick du ihop den då? Har samma problem...troligtvis dum i huvudet jag med. Att man ska på och peta på allt när det ändå fungerar Quote
Sako_Finnbear Posted September 17, 2016 Posted September 17, 2016 Man får trycka ordentligt på styrhylsan samtidigt som man vrider ihop det. Quote
Recommended Posts