Nils l Posted October 15, 2014 Share Posted October 15, 2014 Testat ännu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majja Posted October 15, 2014 Author Share Posted October 15, 2014 Nej har inte hunnit me det än. Älgjakten tar upp all fritid just nu. Men det kommer..... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majja Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Nu har det hänt grejer med denna bössjävel.. Bytt pipa till en lothar Walter i stigning 1:10 det projektet gick åt hell av olika anledningar så nu är den på väg att förvandlas till 6mm tcu. Brno 455 är beställd till trädskällarjakten nu så kanske jag får testa Sakon till lite toppfågel i vinter[emoji15] Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maddog Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Nu har det hänt grejer med denna bössjävel.. Bytt pipa till en lothar Walter i stigning 1:10 det projektet gick åt hell av olika anledningar så nu är den på väg att förvandlas till 6mm tcu. Brno 455 är beställd till trädskällarjakten nu så kanske jag får testa Sakon till lite toppfågel i vinter[emoji15] Skickat från min iPhone med Tapatalk Vad hände. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majja Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Vi gissar att det blev något elände med pipan när den profilerades. Tyvärr blev det fel från början då det kom en oprofilerad pipa som dessutom inte var rostfri. Slutade med att även den inte sköt bra alls[emoji17] Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maddog Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Jon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majja Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Nej. Det spelar ingen roll vem det är för det är inte han som gjort jobbet som gjort fel. Vi skulle ha reklamerat pipan direkt och väntat på den rätta men vi tog tillsammans en chansning och det gick inte. Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maddog Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Stigningen var morsk så jag hade gärna sett den i bruk. Är pipan bortom all räddning eller är den till salu. Testade ni den innan den åkte av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majja Posted August 21, 2015 Author Share Posted August 21, 2015 Oja den är vältestad. Tyvärr är den ganska kort nu pga att den är kapad eftersom för att hitta precision så det är nog skroten nästa gissar jag. Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maddog Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Aj då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts