Dansken Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 3 hours ago Islänningen sa: Han hade säkert åkt dit, om något av vapnen hade varit laddat i skåpet Det tror jag inte på..... Jag däremot- hade åkt dit om jag hade gjort som han gjorde Quote
Sako_Finnbear Posted October 26, 2023 Posted October 26, 2023 16 hours ago Luger6 sa: Måste man ha sina vapen inlåsta när man själv är hemma? Våran statsminister kan ju till och med åka hemifrån utan att låsa sitt vapenskåp och det fick ju inte några konsekvenser. Skillnad på folk och folk...🙄 Quote
MagnusN Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 https://www.jaktojagare.se/kategorier/nyheter/delvis-felaktig-vapendom-som-inte-berattar-allt/ Sven Severin kommenterar och förtydligar 1 Quote
josc72 Posted October 27, 2023 Posted October 27, 2023 Jävlar, vad den jägaren skall ångra sin inbjudan han gav polisen att även undersöka hans vapenskåp. Lärdom sedan gammalt: "Tala är silver, men tiga är guld" Quote
Recommended Posts