KungCocos Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Någon som testat Butt out vid sotning och kan lämna en recension? Tycker det ser ut som en bra, men otrevlig pryl. https://www.youtube.com/watch?v=l0o8dPXUQyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad Mike Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Använder den dagligen och skulle inte vilja vara utan den! Stick in,vrid om,dra ut,klart just as simple as that. /Mike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oordning Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 trodde det här var en recension av en snuskig film men den ser smidig ut, kanske skulle testa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post sidelock Posted January 27, 2015 Popular Post Share Posted January 27, 2015 Använder den dagligen och skulle inte vilja vara utan den! Stick in,vrid om,dra ut,klart just as simple as that. /Mike Jo men jag tror ts undrade om den funkar på vilt. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoel Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Antar att man måste skära runt analen eller fattar jag fel? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad Mike Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Antar att man måste skära runt analen eller fattar jag fel? Valfritt men det blir snyggare så. /Mike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post exabit Posted January 27, 2015 Popular Post Share Posted January 27, 2015 Butt Out 2 - The All Anal Final Chapter! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoteGaeshi Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Den här liraren verkar inte skära först men det ser rätt prydligt ut ändå: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAP Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Ok, var köper man den här då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
infjärden Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Vet inte om det finns någon återförsäljare i Sverige. Men går att köpa på Ebay. http://m.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Butt+out+2&isNewKw=1&_pgn=1&epp=24&itemId=&isRefine=true&mfs=GOCLK&acimp=0&sqp=butt+out+2&trksid=p2056088.m2428.l1313.TR0.TRC0.Xbutt+out+2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exabit Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Ok, var köper man den här då? Finns på XXL (har iaf sett den i Sisjön). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
infjärden Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Kanske lokala avvikelser. De har inte på nätet iaf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john_vinblad@hotmail.com Posted April 5, 2015 Share Posted April 5, 2015 Fungerar fin fint tryck in, vrid, dra. På med ett tie wrap och vips bajset stannar i tarmen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Mulle mek Posted April 5, 2015 Popular Post Share Posted April 5, 2015 Den här liraren verkar inte skära först men det ser rätt prydligt ut ändå: Att dra eller skära av tjocktarm, urinrör och strupen på felsida av struphuvudet är inget jag skulle göra utan att först säkrat dessa mot läckage. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
schönthal Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 jag vet att vildsvinsbutiken sålde dessa för några år sen dom kanske har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morris Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Jag köpte en för något år sedan, förmodligen på racerback. Men det kändes så fel att jag aldrig provat den. Kanske ska tänka om...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redtop Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Trådlyft! Har sett den där mojängen och tycker den verkar fiffig. Men vad tror man om såna här? Ser ju nästan identiska ut, lätta att få tag i, och i en helt annan prisklass. Man kan ju t.o.m. använda dem som engångs. http://www.biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Plantering-och-skotsel/Tillbehor/Faste-till-markduk-10-st-2000036392/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipshot Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Coolt! Borde kunna funka tycker jag.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjörnbon Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Isolerstift för cellplast ser det ut som!! Jag har lådvis på jobbet om det är så att någon skulle vilja prova Annars finns de på de flesta bygghandlares hylla gissar jag 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andershermansson7 Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Ha ha har mängder jag med ksnske dax att testa..... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redtop Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Ja, det är någon slags stift/spik för cellplast/markduk. Prova gärna och rapportera! Kanske är det lite väl spetsiga så man riskerar att punktera tarmen, men det borde vara lätt fixat om man värmer spetsen med t.ex. en cigarettändare och plattar till den lite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post redtop Posted November 19, 2016 Popular Post Share Posted November 19, 2016 Diskuterade det här med en jaktkompis för ett tag sedan och han smällde till och beställde två stycken original varav jag fick den ena. Passerade Biltema idag så jag köpte en påse av den större plastspiken för markduk. Som ni ser är storleken i princip samma, men Biltemaspiken har lite mindre "vingar" vilket kanske passar bra till rådjur. Jag nöp av de främsta och bakersta vinkarna med en avbitartång och plattade till nosen lite genom att värma med en tändare och trycka lite mot diskbänken. Kvar blev något som är mer eller mindre identiskt med Butt Out 2. Nu återstår bara lite jaktlycka så man får testa 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eamonn Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Fiffigt =) Men är det inte enklare att ta en kvist eller en grantopp och göra som en liten grötkräkla? Den kan man ju lämna i skogen när man är klar så man slipper kladda med plastpåsar när man ska ha hem verktyget. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redtop Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 38 minutes ago Eamonn sa: Fiffigt =) Men är det inte enklare att ta en kvist eller en grantopp och göra som en liten grötkräkla? Den kan man ju lämna i skogen när man är klar så man slipper kladda med plastpåsar när man ska ha hem verktyget. Helt klart en poäng! Biltema-spiken är ju så billig att man kan köra den som engångs, men man måste ju fortfarande bära hem dem från skogen. Vi har en utvecklingstråd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Dansken Posted November 20, 2016 Popular Post Share Posted November 20, 2016 På Tuesday, January 27, 2015 at 20:20 KoteGaeshi sa: Den här liraren verkar inte skära först men det ser rätt prydligt ut ändå: Det var ett jäkla stönande för att ta ur en hjort...... Undrar varför han hade handskar på när han kladdade ner hela armarna ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts