Sun Flower Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Vad roligt att det går så bra för er! Eva T-S har jag hört mycket gott om. Din tik låter ju ännu mindre än min. Hon var 54 cm hög och vägde 18,5kg när jag placerade om henne till svärföräldrarna. Nu väger hon 20,5kg antar att de har svårare att stå emot den bedjande blicken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simu Posted August 31, 2016 Author Share Posted August 31, 2016 20 hours ago Sun Flower sa: Vad roligt att det går så bra för er! Eva T-S har jag hört mycket gott om. Din tik låter ju ännu mindre än min. Hon var 54 cm hög och vägde 18,5kg när jag placerade om henne till svärföräldrarna. Nu väger hon 20,5kg antar att de har svårare att stå emot den bedjande blicken... Eva var grym! Trivs jättebra med henne och planerar redan nästa privatkurs! :-) Haha, ja! Ska mäta och väga tösen sen men hon är verkligen liten! Dock 10 månader bara, tror inte hon blir så mycket högre men breddar nog mer. Så skönt med små tikar så man kan lyfta och bära ifall det behövs (alternativt i och ur båt, haha). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts