Jump to content

Vem är simu?

simu
 Share

Recommended Posts

Välkomen till denna underbara sida var inte rädd att fråga alla har nått svar dom kan ge på dina frågor, det finns en otrolig kunskap bland medlemmarna här så var inte rädd o fråga.

:cool:  :cool:  :cool:

Detta kan bli en kul resa! Bra med jägarexamen, du har en lång men förbannat rolig väg att vandra och om du redan från början tar denna kurs och erlägger prov så har du förutsättningarna för att skaffa vapen när/om du känner att det lockar i en framtid!

Sen kan man väl alltid lägga till klyschan att kunskap aldrig är tung att bära.. du har dessutom studievana så tja de absolut flesta fixar jägarexamen, du kommer att ha lite lättare än många.

Lycka till och välkommen till forumet :biggrin:  

Välkommen!

En liten varning med jaktlabbarna, de är beroendeframkallande. Det är inte ofta man ser någon med bara en jaktlabbe... ;)

Jag har inte önskat dig välkommen och eftersom jag ju inte har varit översvallande positiv i hundtråden så för att gottgöra det, så är det bara höra av sig med frågor när du läser till jägarexamen :smile: .

Jag har inte önskat dig välkommen och eftersom jag ju inte har varit översvallande positiv i hundtråden så för att gottgöra det, så är det bara höra av sig med frågor när du läser till jägarexamen :smile: .

Äsch! Du menar nog bara väl! :-)

Tack! Till alla!

• 2 weeks later...

Hej och välkommen. Självklart ska du ta jägarexamen och börja jaga om du skaffar jakthund. Att inte börja är som att träna ett helt liv för OS men sedan ge fasiken att ställa upp när möjligheten erbjuds eller köpa en Lamborghini och aldrig köra över 50km/h. Har själv börjat min bana med labbe dock inte lakritsremsmodellen utan en äkta fläskstövare men som sjöfågelhund och vattenapportör var hon svårslagen. Den ordlösa kontakten man får med hunden och samarbetet som uppkommer när de får göra det de älskar går inte att få någon annanstans än vid just jakt. Lycka till med examen och hundköp.