åkerlund Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 hallå, tänkte se om det finns någon här som är intresserad att börja jaga med mig här i Kiruna. jag jagar ofta räv både lockning och med åtel, med väldigt mycket obs, dock lite skott chanser.... ÄN så finns någon med intresse utav att bygga en åtelkojja ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strävhår Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Bror din håller ju på att bygga en ny fin en, haka på den hem nästa blixtvisit. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
åkerlund Posted April 12, 2015 Author Share Posted April 12, 2015 jo jag har ju min planering att bygga en nu också 2,4#2,4m men blir lite långt att åka ner till Bollnäs trakten för någon dags jakt på räv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BollnäsViktor Posted April 12, 2015 Share Posted April 12, 2015 Min koja ger du fan i 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Unander Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 På 2015-04-12 at 19:55 åkerlund sa: hallå, tänkte se om det finns någon här som är intresserad att börja jaga med mig här i Kiruna. jag jagar ofta räv både lockning och med åtel, med väldigt mycket obs, dock lite skott chanser.... ÄN så finns någon med intresse utav att bygga en åtelkojja ? Hej är intresserad av rävjakt nära kiruna enda jaktmöjligheterna just nu är annars 7 mil bort och orkar inte åka så långt för en dags jakt, är nybliven jägare så endast skjutit in bössan såhär långt, söker du fortfarande jaktkamrat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts