john_vinblad@hotmail.com Posted May 19, 2015 Posted May 19, 2015 Jag vill bara säga att Jerka gör helt enormt fina skapelser. Nu är jag stolt ägare till 4st av hans konstverk. Tack återigen för ett enormt fint hantverk. Ser fram emot nästa kniv med tillförsikt. MVH John Quote
john_vinblad@hotmail.com Posted August 3, 2015 Author Posted August 3, 2015 Nu väntar jag på nummer 5. Denna gång med gravyr. Fick tag på ett par knivar från Antti Jaakkola mycket trevligt hantverk hen har vunnit bruksknivar i Ludvika ett par gånger. Ska ladda upp bilder när tillfälle ges Quote
danny.k Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Fram mdd bilder :-p Skickat från min D5803 via Tapatalk Quote
john_vinblad@hotmail.com Posted August 6, 2015 Author Posted August 6, 2015 BB knivar slår till med ännu ett mästerverk Quote
john_vinblad@hotmail.com Posted August 7, 2015 Author Posted August 7, 2015 BB BB BB Antti Jaakola Antti Jaakola Quote
john_vinblad@hotmail.com Posted August 7, 2015 Author Posted August 7, 2015 BB knivar och Antti Jaakola från Lappi Satakunta Quote
Recommended Posts