Hoppa till innehåll

Vem är lodjuret88


lodjuret88

Recommended Posts

um ja jag har ingen aning hur man ska skriva här men man ger de ett försök iaf x) Heter Love ericsson och är 26 ursprungligen från Bjurholm men är Bosatt i Umeå sedan 5år. Mina intressen är jakt/fiske, frilufsliv, poletik. Men även att läsa inom läsningen så föredrar jag filosofi, psyckologi etik och poesi men även jakt/fiske och byggdehistorier är roliga att läsa ibland (även om man nu helst upplever dem sj) ;) Är helt bakomflötet när det kommer till elektronik men av nån anledning så har man lärt sig att skriva på forum i alla fall även om det för de mesta handla om pekfingervalsen :P. Har nyss upptäkt de (flytande guldet) dvs wisky så jag hoppas på många fler härliga smakupplevelser och älskar godmat lagar gärna en köttbit med klyfftpotatis och hemmagjord beasås på fredagarna den me ett gott veteöl är inte fyskam ska ni veta ;) Hoppas på att kunna få lära sig lite mer på detta forum och ja är det något som ni fundera på så är det bara att fråga på^^ Lev väll go vänner :)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Hej & välkommen hit! :smile:

 

Bygdehistoria brukar sluta med släktforskning el. var det tvärs om kanske. :smile:  :thumbsup:

Bägge delarna är kul o intressanta. :thumbsup:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

mm någon släkt forskning har inte bitt av än men kanske framöver? vem vet helt plötligt så är man avlägsen släkning till damarks kungahus! :P

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

mm någon släkt forskning har inte bitt av än men kanske framöver? vem vet helt plötligt så är man avlägsen släkning till damarks kungahus! :P

 

Helt rätt. Man vet aldrig vad som finns bakåt i leden när man väl sätter igång o börja gräva bland rötterna. :tongue:  :biggrin:  :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...