hoel Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Någon som vet hur man gör det? Är det någon firmwire som behövs eller är det fysiska delar? Vet att det är en patch på 220 iaf. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Fick en påpekan om att det faktiskt går att ändra frekvens på en Garmin 220 genom en mjukvaruuppdatering så den arbetar inom adekvat frekvensområde enligt svensk radiolagstiftning. Detta var nytt för mig då jag trodde det fortfarande rådde importförbud på dessa enheter och att Garmin inte såg med blida ögon på denna typ av modifiering - vilket fallet har varit innan... Jag öppnar tråden igen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Islänningen Posted October 27, 2015 Share Posted October 27, 2015 Hoel, kolla denna länk.http://www.trampet.se/garmin-astro/svenska-menyer.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts