Hoppa till innehåll

Varför flyr (nästan) alla kvinnor efter några inlägg?


Nils l

Recommended Posts

Gjorde en liten sökning på kvinnliga deltagare här på forumet. Det är fasiken sorglig läsning. De gör noll till trettio inlägg och sedan försvinner de från sidan. Är vi så hemska härinne eller vad är problemet? Hittade några som lagt ut trevare om att få gå med och lära sig men inte någon har fångat upp dem. Vad gör vi för fel?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

När de går in i den där tråden En bild på oss själva så ger de upp :wink:. Kolla in lindgerns sista, skulle du vara kvar :woot: .

 

Han skulle behöva byta nick till Kronblom ist. :thumbsup:  :biggrin:

 

 

 

Någon återkommer efter någon vecka el. så.

Skriver något inlägg o sedan är dom borta ett tag igen innan dom dyker upp. :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Många går in och ställer sakfrågor. Svaren är i mina ögon alltid ordentliga och kunniga. Vi andra kvinns som lever här på forat är varken frågande eller vetande.

Fan tar den som nu går in och är lustig :devil:  :devil: ........................ :lol:  :lol:   

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Många går in och ställer sakfrågor. Svaren är i mina ögon alltid ordentliga och kunniga. Vi andra kvinns som lever här på forat är varken frågande eller vetande.

Fan tar den som nu går in och är lustig :devil:  :devil: ........................ :lol:  :lol:   

Vänta nu lite .............. :wallbash:  :ohmy:  :woot:  :D  :ph34r: .

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Många går in och ställer sakfrågor. Svaren är i mina ögon alltid ordentliga och kunniga. Vi andra kvinns som lever här på forat är varken frågande eller vetande.

Nu ska vi se...

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Många går in och ställer sakfrågor. Svaren är i mina ögon alltid ordentliga och kunniga. Vi andra kvinns som lever här på forat är varken frågande eller vetande.

Nu ska vi se...

Syster??  :biggrin:  :biggrin:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Gubbsen får ta ett kollektivt ansvar att borsta tänderna å spotta ut snuset...

Så långt som att borsta tänderna kan jag sträcka mig men att spotta ut snuset. Nej du djävlar :tongue:

Men det tråkiga att det verkar inte bara här på forumet utan även i skogen som kvinnfolket sviker efter ett år eller två.

Har vi ett attitydsproblem gubbar??? Eller varför är vi ensamma?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Bortsett från det ganska underhållande sedvanliga tramset i tråden är ursprungsfrågan både intressant och relevant. :thumbsup:

 

Har denna formen av kontakt med likasinnade lättare för att appellera till män än kvinnor?

 

Kan vi oborstade tölpar göra något annorlunda för att damerna ska känna sig mer välkomna?  :blush:  :confused:  :blink:

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Ja, hjärtat jag väntar.................. och väntar............. och väntar..................

Mitt i skogen var det, finns det hyggen?  :cool:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har en hel del teorier kring det där. Återkommer när jag funderat lite - och käkat upp min pizza [emoji4]

Där har ni ett bra exempel på att de inte blir kvar. De måste fundera så mycket på sina teorier :rolleyes:

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Mitt i skogen var det, finns det hyggen?  :cool:

Bygden är ju drabbat av Gudrun o Per så det finns väl säkert ett o ett annat hygge där med omnejd. :thumbsup:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag :excl: . De blir iväg skrämda av befintliga som vill ha oss för sig själva. Hotfulla pm och annat :ohmy:   

:biggrin:  :biggrin: Nä du vännen, produktiva hanar släpper man. :yes: Någon nytta ska de väl allt göra.  ;)  

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Kan det inte vara så att forumet speglar jägarna i allmänhet? Det är väl mest män som jagar, alltså är det mest män som skriver. Det finns nog en stor del män som skrivit mindre än 30 inlägg också men det kanske inte märks lika tydligt.

En alternativ teori kan ju vara att alla bra killar på forumet är upptagna...

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.








×
×
  • Skapa ny...