Anders Bergkvist Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Hej! Jag har inte lyckats finna en ny hundvakt till min korthåriga vorsteh. Jacob som hjälpt mig kunde tyvärr inte denna gången så nu undrar jag om det finns någon där ute med god hundvana som vill passa min Busby. Han står, spårar, apporterar och stöter samt är väldresserad. Han trivs bäst när det är mycket folk och gillar barn. Har inget emot andra hundar och även om han är hane så är han trygg och arbetsvillig. Han söker kontakt med föraren och vill samarbeta. Vi befinner oss i Norra Halland. AndersBilderna med två vorsteh:ar är på Busby och min pappas Klobas som tyvärr inte är med oss längre. Filmen är tagen av Jacob (Busbys reserv husse) när de testade rapphöns tillsammans för första gången. Sista bilden är när det blev omöjligt att inte stå för gräsänder - så fågelhund han är så har vi dock en överenskommelse att inte stå för duvor och änder när vi är i stan fast detta var ju uppe i delsjön så då kunde vi båda inte låta bli. IMG_3882.MOV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts