Hoppa till innehåll

Biografskytte på Virå ?


Dansken

Recommended Posts

3 hours ago Dansken sa:

En Sako ?

Ha ha :D. Nää, men hon har ju gått och blivit hagel skytte smittad:wink:.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
9 hours ago klompdomp sa:

Snart smäller det! Ser fram emot att få träna upp avtryckarfingret ordentligt på lördag. B)

En del behöver även träna upp laddandet:D. Lördag är det dags igen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

En härlig eftermiddag på Virå var det med Klompdomp, Dansken, Lindgren och Magnus N. Fler gånger måste det bli:yes:.

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

56 minutes ago klompdomp sa:

Ja det var en mycket rolig och givande eftermiddag! Kul att få ett ansikte på flera av er gamla rävar. :P

Med det inlägget så tog du mödomen på Jaktsidan och kommer in i det innersta:yes:.

Nu får du börja läsa in jaktdagböcker och en massa annat. Tur att du snart har semester:thumbsup:.

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

6 minutes ago Dansken sa:

Här ser ni en som känner sig som en legend. Inte på skyttet- det gick som det gick....

Men: då jag gick in på Sväng-in vid gamla rondellen i Katrineholm på hemvägen säger han i kassan högt: "Tjenare- ska det vara super meal cheese & bacon som vanligt"....
"Tjenare- ja tack"....

Då har man skapat sig ett namn :)

Jag behöver bara ringa till Pizzerian här så vet de vad jag skall ha, trotts att det bara sker var 6 månad. Fårost pizza utan lök med extra gorgonsola.imagesVPN40OQA.jpg.acf9183b6b2e5b48c239b4b2439d4979.jpg

Ps. De har inga med stekt fläsk:wink:.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Om ni såg en liten tant med kokande 6,5a så va det min lilla svärmor. Hon va också där igår :)

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

11 minutes ago Ken1 sa:

Om ni såg en liten tant med kokande 6,5a så va det min lilla svärmor. Hon va också där igår :)

Hon var nog med i gruppen innan oss, tyckte nog att jag såg en liten pre sus där.

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

13 hours ago Dansken sa:

Här ser ni en som känner sig som en legend. Inte på skyttet- det gick som det gick....

Men: då jag gick in på Sväng-in vid gamla rondellen i Katrineholm på hemvägen säger han i kassan högt: "Tjenare- ska det vara super meal cheese & bacon som vanligt"....
"Tjenare- ja tack"....

Då har man skapat sig ett namn :)

Låter nästan som ett kebabhak hemma i Växjö, förr behövde man bara kliva in, ägaren bakom disken tittade lite frågande på en och man nickade. Så var det beställt och klart!! :rolleyes:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så gör dom för mig på pizzeria Picasso i Hallsberg...

Men Katrineholm är 6 mil hemifrån :D

Det du......

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

18 hours ago faxe sa:

En härlig eftermiddag på Virå var det med Klompdomp, Dansken, Lindgren och Magnus N. Fler gånger måste det bli:yes:.

Vi borde definitivt boka precis innan drevjakterna drar igång. Och något i september. Finns en del rost att borst...men det är kul när det smäller i gott sällskap.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.
×
×
  • Skapa ny...