interiktigtsomallaandra Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 hej! jag får hem min nya hagelbock nu inom några dagar, och tänkte bli lite mer aktiv på hagelfronten, finns det något bra ställe kring hallsbergtrakterna där man kan få komma in och få med grunderna i t ex lerduveskytte. jag har haft funderingar länge kring detta. jag skulle även kunna tänka mig att tävla lite längre framöver. jag bor i kumla men jobbar i hallsberg. så få höra vad som finns i krokarna MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken1 Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Ett pm till Upptag71 och du har all hjälp du behöver :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
interiktigtsomallaandra Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 okej! härligt då skickar jag ett PM till honom :-) tackar! mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansken Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Åk till Örebro jaktskytteklubb på Slätten. Kanonfin anläggning 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts