Mr.Mephisto Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Efter några säsonger börjar mina flockade bulvaner se lite risiga ut. Duvorna verkar inte bry sig nämnvärt, men kråkorna har jag fått för mig reagerar mer på dåliga bulvaner. Så hur gör ni när det flockade släpper och färgen under går igenom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skånepåg Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Köper nya.. Känns knappt lönt att bråka med det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Mephisto Posted May 8, 2016 Author Share Posted May 8, 2016 Så tänkte jag med, men har man 30 duvskal, 10 kråkor, några skator och 50-60 gäss så blir det lite pengar. Men man kanske bara sja byta ut dem lite löpande. Skickat från min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skånepåg Posted May 8, 2016 Share Posted May 8, 2016 Jag köper lite löpande, häftig utgiftspost annars. :-) Www.lockvogeljagd.de kan rekommenderas, bra bulvaner till riktigt vettiga priser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Mephisto Posted May 8, 2016 Author Share Posted May 8, 2016 Tack för tipset! :-) Skickat från min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts