Finnspets Posted July 7, 2016 Share Posted July 7, 2016 Någon därute som vet om KKC resp GRS passar till LSA 65? Vill minnas att det är samma som M65 och M55?.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urban Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Det är samma låda, fick justera min grs lite runt magasinet för att få ner systemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Upptag71 Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Vad jag vet har GRS slutat göra stockar till M65/55, men det kanske finns nån som har liggande kvar på hyllan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sidelock Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 35 minutes ago Upptag71 sa: Vad jag vet har GRS slutat göra stockar till M65/55, men det kanske finns nån som har liggande kvar på hyllan? De har börjat igen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Upptag71 Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 1 hour ago sidelock sa: De har börjat igen. Ok, trevligt! Kollade deras hemsida , där finns de inte listade.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sidelock Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Hörde att de fräser i laminat igen. Inga berserk-kolvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Upptag71 Posted July 9, 2016 Share Posted July 9, 2016 Ok, ja, de borde ju ha kvar mallarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts