Popular Post Ken1 Posted August 11, 2016 Popular Post Share Posted August 11, 2016 Råkade snubbla över lite förnicklad 223 hylsor och vad passar bättre än svarta kulor. 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post MarkusR Posted August 11, 2016 Popular Post Share Posted August 11, 2016 Det är såklart jätteviktigt, premiärbocken måste dö snyggt 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joacim Posted August 12, 2016 Share Posted August 12, 2016 22 hours ago Ken1 sa: Råkade snubbla över lite förnicklad 223 hylsor och vad passar bättre än svarta kulor. Tjusigt När jag hade min Ruger 280rem så hade jag en exakt likadan fetisch - gensvaret den gången blev förnicklade remingtonhylsor och 160grs svartmollade Rhino Fick ett halvt återfall för något år sedan men då körde jag förnicklade Fedral hylsor med blanka 168grs TTSX på toppen i min dåvarande Ruger 308win. Börja tro att det har med fabrikatet på bössan att göra Mvh 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts